Terug naar overzicht
Ik heb geen ervaring met het merk, maar ik vind dat de schoenen op de foto er niet zo mooi afgewerkt uitzien. Wat de hakhoogte betreft, vind ik persoonlijk 8 cm niet overdreven hoog, maar ik draag wel dagelijks hoge hakken. Als je niet gewoon bent om op hakken te lopen, kan je misschien beter een iets lagere hak nemen, van 5 cm of zo. Want de schoen mag erg comfortabel zijn, als je niet gewoon bent om op hakken te lopen, zal je sowieso last hebben met 8 cm. Je bekken kantelt en je houding is compleet anders en je gewicht zit meer op de voorkant van je voeten.Maar je kan ze altijd een keer bestellen om ze te passen. Als je ze niet goed vind, stuur je ze terug binnen de termijn en je krijgt je geld terug.
Hey EvelineIk ga dit topic even meevolgen want ik heb ook al enkele mooie schoenen gezien op www.brandos.be .GroetjesMelissa
Oh ladies, vergeten zeggen: ik heb wèl ervaring met Brandos, heb er al verschillende keren gekocht, zowel voor mij, voor mijn zoontje als voor mijn aanstaande, en we zijn allemaal fan :-)
Hey Gitte,ben gewoon ook van dagelijks hakken te dragen (ca 6 cm) en nu ik erover nadenk heb ik laarzen met een hak van 8 cm. Moet eerlijk zeggen dat die niet van de duurste en beste kwaliteit zijn en daar hou ik mij op recht dus ja hoogstwaarschijnlijk komt dit wel goed mits stevige inloopsessies ;-DIk ga ze in ieder geval bestellen en zien, kan ze idd gewoon terugsturen. De klassieke bruidsschoenen zijn niet mijn stijl en zouden totaal niet passen bij mijn jurk dus kijk ik niet echt naar de tot-in-de-puntjes-afgewerkte stiksels ed. Het is tenslotte een bruidsmerk dus zou mij verwonderen dat ze schots en scheef zijn. Maar wel goed opgemerkt, bedankt om te durven melden :-)Ik hou je - en ook Melissa - op de hoogte.Bedankt!Groetjes
Merciekes! Laat gerust je ervaringen weten als je ze besteld hebt!
Hey meiden!De beruchte schoenen zijn aangekomen en ze zijn... S-U-P-E-R!Schitterende prijs/kwaliteitverhouding.Ik wou dit even met jullie delen ;-)