Nu Online
Momenteel zijn er 466 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Groupon.be

1-11-2011 12:41:41
Heyla, ik keek juist even tussen mijn mails en wat zag ik daar... Een mailtje van Groupon! 8 dagen Thailand voor 429 ipv 1080 euro. Als je je inschrijft krijg je regelmatig mails met kortingen voor reizen, spa's, restaurants, uitstapjes,...Ik wou het toch eventjes met jullie delen! http://www.groupon.be/sites/www.groupon.be/lp/lpV2/006/... Groetjes Alessia

Alessia
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1084

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik1-11-2011 18:54:26

Hey,

Pas toch op met die promotoes van groupon...is al heel wat negatieve publiciteit over geweest en heel wat deelnemende zaken die er haast failliet door zijn gegaan... er is hierover eens een programma geweest op tv. Heb het zelf niet gezien maar een collega wist het te vertellen. Ik heb er alvast geen goed gevoel aan overgehouden. Maar uiteraard, is zeeeer aanlokkelijk. Toch fijn dat je dit wou delen, begrijp me niet verkeerd ;-)

Groetjes

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik1-11-2011 18:57:24

Heyla, dankjwel voor je reactie... Het zijn inderdaad heel aanlokkelijke deals, maar ik heb er zelf nog niets bij besteld! Was wel benieuwd naar eventuele reacties. Groetjes

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik1-11-2011 19:20:57

ik heb er wel al paar keer bij besteld, etentjes, kappersbons, koffiemachine, saunabezoeken, verschillende dingen maar nog geen reis,
maar ik moet eigenlijk zeggen, dat ik nog nooit teleurgesteld ben geweest,het is keer op keer allemaal super positief, snelle service, en degelijk matriaal... dus ik vind persoonlijk dat je het zeker moet doen, lees wel ook heel aandachtig de kleine letterkes voor je een deal sluit (vb bij vakantie, dat er soms enkel maar ontbijt bij zit of bij een horloge, als je er 2 kocht moesten ze alletwee zelfde kleur zijn... ) dus zeker alles goed lezen, en als dat ok voor u is, zou ik het erop wagen...

groetjes

patricia
10-3-2012
 Meld misbruik1-11-2011 22:29:27

ik heb twee maanden geleden een mini pc gekocht op groupon.
het zou 21 dagen duren eer het aankomt thuis.
heb nog steeds niets ontvangen!

wilde dit even laten weten

groetjes

Tania
21-10-2011
 Meld misbruik2-11-2011 12:13:54

Ik heb een MP3 speler voor de wagen gekocht (19 euro) , toen ik betaald had kreeg ik de link van de site waar ik dit moest bestellen ... Helemaal int frans !! Ik snap geen woord frans maar met moeite en hulp lukte het me toch dit te bestellen en de 7,90 euro extra verzendkosten te betalen. Na drie weken onving ik .... een heel goedkoop onnozel MP3 spelertje die totaal niet aan de bestelling voldeed. Na over en weer mailen (ik in het nederlands , zij in een soort nederlands die op wartaal leek) mocht ik de MP3 terug sturen en zouden ze mijn verzendkosten van 2,80 euro terug betalen en een correct toestel opsturen. We zijn alweer enkele weken verder , ik heb 6,18 euro betaald in de post en verder niks meer gehoord. Ik heb dit ook aan Groupon laten weten mar daar geen enkele reaktie op gekregen.

Pas op met Groupon , als het fout loopt (wat niet altijd hun fout is) reageren ze niet.

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik2-11-2011 12:58:23

Dankjewel voor de reacties, ik ben iemand die graag dingen vast heeft en kan zien voor ik ze koop. En als ik dan hier lees over jullie ervaringen... Zal het mijn vriend laten zien, die zo gek is Groupon! Groetjes Alessia

lies
15-7-2012
 Meld misbruik2-11-2011 13:41:25

je moet goed opletten met reizen want daar zit de vlucht niet bij e.
wij hebben eens gekeken en het is zeker 1000 euro voor 2 personen

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik2-11-2011 14:26:36

ja daarmee dat ik zeg, wel goed de kleine letterkes lezen..
oei is wel vervelend voor degene die niet zo goeie ervaring heeft met groupon, ben ik blij dat ik deze nog niet heb meegemaakt, maar ik denk dat ik vanaf nu ook beetje voorzichtiger ga zijn..
groetjes

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik3-11-2011 8:12:31

Hallo,

Groupon heeft idd goede deals maar toch oppassen (zoals hierboven ookal gezegd is). Zeker met acties rond reizen moet je goed opletten wat er wel en niet inzit. Soms enkel het verblijf zonder de heen- en terugreis, zonder verzekering en taksen, zonder maaltijden,... Dus goed alle kleine lettertjes lezen !

Groetjes
Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...