Terug naar overzicht
Dag Stijn. Wij hebben vorige week het Gravenhof in Torhout gereserveerd. Ik heb al veel goeds over het eten gehoord (van mensen van wie ik weet dat ik hetzelfde denk als zij) en de zalen spraken ons echt aan - prachtig! De prijzen zijn inderdaad iets hoger maar je krijgt er de kwaliteit voor. Voor stoelhoezen enz moet je inderdaad bijbetalen maar je krijgt bepaalde extra's (zoals hoezen, speciale kandelaars) ook bij vanaf een bepaalde prijs menu.Succes met de keuze!
Hey hey, De beide zalen zijn echt super. We zijn al 2x naar een huwelijk in het gravenhof geweest en het eten was 2keer super en ook het feest. We zijn al één maal naar de vossenberg geweest en het was daar ook super mooie zaal, lekker eten, super feest. Wij zelf hebben geboekt in Salons Ten Boogaerde in Kortemark, omdat we niet dezelfde zalen willen als onze vrienden. We wilden eens iets anders... Maar we hebben ook al veel goeie commentaren gehoord over die zaal...Véél succes nog met de keuze! Groetjes! Ellen
Ik hoorde ook van beiden nog niks dan goeds! Wij gingen ook kijken in Hooglede (Torhout niet omdat er al teveel koppels trouwden die we kenden) en ik vond het persoonlijk toen al niet zo goedkoop. De dame die ons een rondleiding gaf en de nodige info, gaf ook tussen de regels te kennen dat de volledige kaart zou vernieuwd worden en de prijzen ook gingen stijgen...daar let je dus best wel mee op!
Wij zijn net getrouwd in 't Gravenhof en we vonden het fantastisch.We hadden eerst moeite om een zaal te vinden die ons concept aankon maar bij 't Gravenhof kan alles tot in de puntjes op maat. Wij hebben er onze alternatieve trouwceremonie gedaan in hun mooie orangerie en daarna ons volledig vegetarisch feest. Ons thema-kleur was rood en dit hebben ze doorgetrokken in de decoratie. We zijn er ook blijven overnachten in het romantische huisje in de tuin. Wij waren er zelf op voorhand nog nooit geweest voor een trouwfeest maar hadden ook alleen nog maar positieve dingen gehoord. Het was er supergezellig en heel erg lekker! Iedereen was heel behulpzaam en vriendelijk. En wat je ervoor betaald is het zeker waard!
De vossenberg vinden wij echt niet goed. We zijn er onlangs geweest, de zalen zijn idd mooi vernieuwd, maar het eten is er écht niet lekker, ze rekenen enorm veel extra's aan blijkbaar ook al krijg je zogenaamd een 'all-in' formule, ik vond de bediening allesbehalve professioneel, bovendien zijn er verschillende zalen waardoor je nooit de garantie hebt op een privé-feest...