Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer huwelijk limburg

5-11-2011 0:59:38
hey allemaal!

Binnen 125 dagen trouwen wij en hebben nog geen vervoer!
Weet er toevallig iemand iets in de buurt van nieuwerken of gewoon provincie limburg (belgie)?
Het liefst iets betaalbaars! want de prijzen zijn echt duur!
we zouden het liefst iets hebben waar 21 pers in meekunnen.

als we niets vinden, dan word het gewoon een mooie auto of busje voor ons 2tjes.

weet er misschien iemand iets goedkoop?

groetjes

patricia
10-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 796

Peter
14-7-2012
 Meld misbruik8-11-2011 6:16:16

Je moet eens contact opnemen met de busmaatschappijen in je buurt. Wanneer je aan hun een offerte vraagt moet je je planning doorgeven, alle vertek en stop adressen en het aantal mensen dat je wenst te vervoeren. voor een 400 tot 500 euro moet je gesteld zijn. Je hebt dan wel maar een 'gewone' bus maar komt veel goedkoper uit dan als je een oldtimer wilt huren.
Verder kan je ook eens contact opnemen met schoolbussen e.d. Deze zien er vaak wat minder mooi uit, maar ik denk dat je ze ook kan huren als je echt wilt (de zwarte kas van de school/chauffeur wat spijzen :-) Al heb je daar minder een 'echte' overeenkomst dan met een officiële maatschappij

Anika
29-9-2012
 Meld misbruik19-12-2011 21:17:26

mssn de zigeuner in Diepenbeek, ik geloof dat die ook van die oldtimer busjes hebben

Catherine
20-10-2012
 Meld misbruik21-1-2012 23:10:01

Indien jullie nog niets hebben...

Wat de grote bussen betreft weet ik niet in hoeverre 'de blauwe voet' betaalbaar is. Maar ik kan je wel een tip geven over een VW-busje ;-) Niet te duur en leuk! Ze zijn van Diepenbeek. Misschien dat ze jullie dag nog kunnen.
Sorry zie je berichtje nu pas. Anders had ik al eerder gereageerd.

http://www.vw-busje.be/viewpage.php?page_id=7

Groetjes
Catherine en Koen

patricia
10-3-2012
 Meld misbruik21-1-2012 23:55:04

toevallig hebben we gisteren een busje gereserveerd. ook een groene.toch bedankt voor je reactie! moesten jullie nog ergens naar zoeken, laat het gerust weten!
(nog 48 dagen, stress!!!)
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...