Terug naar overzicht
Je moet eens contact opnemen met de busmaatschappijen in je buurt. Wanneer je aan hun een offerte vraagt moet je je planning doorgeven, alle vertek en stop adressen en het aantal mensen dat je wenst te vervoeren. voor een 400 tot 500 euro moet je gesteld zijn. Je hebt dan wel maar een 'gewone' bus maar komt veel goedkoper uit dan als je een oldtimer wilt huren.Verder kan je ook eens contact opnemen met schoolbussen e.d. Deze zien er vaak wat minder mooi uit, maar ik denk dat je ze ook kan huren als je echt wilt (de zwarte kas van de school/chauffeur wat spijzen :-) Al heb je daar minder een 'echte' overeenkomst dan met een officiële maatschappij
mssn de zigeuner in Diepenbeek, ik geloof dat die ook van die oldtimer busjes hebben
Indien jullie nog niets hebben...Wat de grote bussen betreft weet ik niet in hoeverre 'de blauwe voet' betaalbaar is. Maar ik kan je wel een tip geven over een VW-busje ;-) Niet te duur en leuk! Ze zijn van Diepenbeek. Misschien dat ze jullie dag nog kunnen. Sorry zie je berichtje nu pas. Anders had ik al eerder gereageerd. http://www.vw-busje.be/viewpage.php?page_id=7 GroetjesCatherine en Koen
toevallig hebben we gisteren een busje gereserveerd. ook een groene.toch bedankt voor je reactie! moesten jullie nog ergens naar zoeken, laat het gerust weten!(nog 48 dagen, stress!!!)groetjes