Terug naar overzicht
Er waren in juli toch solden te verkrijgen! De winkel is niet groot maar de keuze des te groter, misschien toch even vroeger langsgaan. 'k Vrees dat ze in januari niet mee doen aan de solden.
Trouwschoenen zijn idd duur. De mijne waren 220euro. Maar heb lederen witte genomen en kan deze gelukkig erna ook nog dragen.groetjes
Ik heb eigenlijk gewoon mooie witte schoenen gevonden ergens voor een gewone schoenen prijs (60€) ze zijn ook van leder, dus...Nu is het natuurlijk wintercollectie overal, en zal je niet snel witte schoenen vinden.groeten
Ik zou ook niet wachten tot de solden. Ik ben in juli ook gaan kijken, maar ik had het gevoel dat de collectie van enkele jaren terug in de solden was. Het is natuurlijk wel maar een gevoel. Ik heb mijn schoenen ondertussen gekocht bij Gabrielli en ben best wel tevreden. Eerst wou ik ook gewone witte schoenen, maar dan uiteindelijk toch een trouwschoen aangehad en overtuigd van de zachtheid in de schoen. Veel succes!
Hey, toen ik in juli bij Gabrielli's was, stond er een rek met bruidsschoenen in solden...maar eerlijk gezegd...de meesten waren gewoon lelijk! Ik heb uiteindelijk ivoren pumps in leder gekocht van 135 euro, maar ik kan ze nadien ook nog dragen!! Voor één dag te dragen zou ik het wat veel vinden...Groetjes
Bedankt voor jullie reacties!Ik ben eigenlijk normaal niet zo echt bezig met de solden wat betreft mijn huwelijk en de aankopen die erbij horen, maar aangezien ik normaal nooit meer als 40eur aan mijn schoenen spendeer (en 50 à 60eur max. aan botten), vind ik 100 à 150 eur of meer voor 1 paar zot veel geld :-p. Mijn moto is: liever 6 paar in 6 kleuren van 30 eur dan 1 paar in bvb zwart van 100 of 150 eur dat ik dan alle dagen moet aandoen :-p.Maar ik zal dus maar best eens gaan kijken nu of volgende maand ofzo (en dus geen rekening houden met solden ;-)). Ik wil echt wel schoenen die de hele dag super zitten, dus dan zal ik maar wat meer betalen ;-). Bedankt voor de info!Groetjes!Evelien
Je kan ook eens kijken bij Omoda en Brandos (online). Daar heb je ook witte mooie schoenen die schappelijk zijn van prijs. en je mag gratis terugsturen om te wisselen ofzo.Of zelfs een kijken bij postorderbedrijvan zoals 3suisses enz?
Ik ga ook wachten en kijken in de gewone collectie, rond eind februari, begin maart hebben ze me aangeraden. ik zie dat niet graag die klassieke trouwschoenen. Dus hopelijk vind ik iets, maar bij noe heb je ook pumps in verschillende kleuren en in de lente zitten er zeker terug ivoorkleurige in, met verschillende hoogten van hak.
Ik ben in juli bij Gabrielli langsgeweest.Er stond toen inderdaad een soldenrek, je moet dan geluk hebben met de maat, kleur en model. Ik wist niet dat er zoveel kleurschakeringen waren...Ik had stukje stof van mijn kleed mee en foto's.Ik heb er gekozen van Luca Renzi en heb er 166 euro voor betaald.Ik vind het belangrijk dat die schoen de hele dag goed zit en dat ik niet voor 's avonds nog een tweede paar moet kopen.Groetjes,Sonja