Nu Online
Momenteel zijn er 517 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

40's 50's 60's

5-11-2011 17:48:05
Hallo medebruidjes,

Onze trouw zal volledig vintage style zijn. zoals de titel het al zegt jaren 1940; 1950; 1960.

Nu mijn vraag of er nog bruidjes zijn die in deze stijl zullen trouwen en of er al leuke ideetjes zijn?

We zijn ook begonnen met een soort van 'playlist' voor onze DJ. (Swing, brass, bigband,...) Kennen jullie nog leuke meer onbekende nummertjes die we kunnen gebruiken?

Groetjes Titia!

Titia
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1078

Ine
26-5-2012
 Meld misbruik5-11-2011 18:16:32

Hoi Titia

Leuk idee om dit als thema te nemen! Wij hebben zelf onlangs een (verjaardags-)feestje gegeven in thema van de jaren zeventig. Wat alle gasten wel leuk vonden was het volgende: we hadden een volledige muur van de zaal opnieuw behangen (wel met kleefband, niet echt 'behangen') met retrobehangpapier (in Gent is er een winkeltje waar ze enkel zulk behangpapier verkopen). We hadden hierop dan afoto's (affiches) gehangen van groepen en artiesten die succes hadden in de jaren zeventig. Onze fotograaf had de opdracht gekregen om iedereen die binnenkwam eerst te fotograferen voor deze muur; in een grappige pose of gewoon zoals de gasten het zelf wilden. Al onze gasten waren wel verkleed in de seventies dus dat gaf nog een extra leuk effect. Heel leuk is om al deze foto's samen te zien in het album dat we hebben gemaakt van die avond.
Voor het gastenboek zijn we ook op zoek gegaan naar een boek met een leuke retro-kaft, uiteindelijk gevonden in Action. Was ook wel leuk dat het erbij pastte.
Kijk ook eens rond op het net, je vindt heel veel ideetjes voor retro-feestjes!

Groetjes en veel succes!
Ine

kristien

Meld misbruik5-11-2011 18:54:53

Imke
31-3-2012
 Meld misbruik5-11-2011 18:59:04

Hier enkele websites voor uuuuuuuuuuren surfplezier: Www.ruffledblog.com Www.oncewed.com Veel plezier!

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik5-11-2011 20:57:58

heel leuk thema! ons thema zal Rockabilly zijn en als je je thema is googelt vind je heel veel...

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik6-11-2011 13:02:53

Hoi,

Ik weet niet van welke regio je bent, maar hier in de buurt (Wolvertem - Vlaams-Brabant dus) is er een winkel de Bron van Bavalon, hun website:

http://bavalon.weebly.com/

Heel leuke vintage spullen daar, misschien voor je decoratie :-)

groetjes!

Titia
28-7-2012
 Meld misbruik6-11-2011 15:26:23

Hey,

Alvast bedankt voor de hele leuke tips :)

en rock

Els
30-6-2012
 Meld misbruik8-11-2011 13:04:54

hey Titia, heel leuk thema. ik zou zeker met een live bandje werken

mss ook leuk om (muziek)ideetjes op te doen :
http://www.casablancaparty.be/

groetjes

Els

D.

Meld misbruik13-11-2011 19:03:58

hoi,
wij zijn in deze stijl getrouwd, een kleedje uit de fifties store (ook nog budgetvriendlijk) en mijn kindjes volledig aangepast aan mijn kleedje. Als trouwauto hadden we een kevertje en 2 volkswagen busjes van toen. En voor accesoires heb ik heel wat gevonden op www.etsy.com
Groetjes

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik13-11-2011 19:19:34

hey D,

ik heb de site etsy ook al gezien en idd héél veel leuke dingen maar ik vroeg me af of het te vertrouwen is?is bij jou altijd alles goed gegaan? want de meeste zijn uit de Verenigde Staten zeker?

Titia
28-7-2012
 Meld misbruik14-11-2011 10:37:44

Hallo D.,

Etsy is ook een van mijn dagelijkse bezigheden geworden en dit niet enkel voor het huwelijk ;)

Heb je toevallig ook nog tips voor een openingsdans die in deze trend liggen?

Groetjes,
Titia

D.

Meld misbruik16-11-2011 8:23:37

hoi,
ik heb via etsy altijd alles aangekregen.
grtjs

Marjan
14-6-2014
 Meld misbruik8-1-2013 18:46:58

Hallo D,

Waar heb je zo een kleedje gevonden want wil heel graag een fifties kleed voor te trouwen.

D.

Meld misbruik15-1-2013 5:58:42

Hey Marjan,

Het kleedje heb ik gevonden in ' www.fiftiesstore.com ' . Aangezien ik het zo online niet durfde te kopen. Hebben we er een dag uitstap van gemaakt en zijn we daar eens een kijkje gaan nemen en passen natuurlijk. Binnenkomen was even verschieten, maar eens het kleedje aan, was ik natuurlijk direct verkocht!
grtjs
Debby

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...