Terug naar overzicht
Hoi TitiaLeuk idee om dit als thema te nemen! Wij hebben zelf onlangs een (verjaardags-)feestje gegeven in thema van de jaren zeventig. Wat alle gasten wel leuk vonden was het volgende: we hadden een volledige muur van de zaal opnieuw behangen (wel met kleefband, niet echt 'behangen') met retrobehangpapier (in Gent is er een winkeltje waar ze enkel zulk behangpapier verkopen). We hadden hierop dan afoto's (affiches) gehangen van groepen en artiesten die succes hadden in de jaren zeventig. Onze fotograaf had de opdracht gekregen om iedereen die binnenkwam eerst te fotograferen voor deze muur; in een grappige pose of gewoon zoals de gasten het zelf wilden. Al onze gasten waren wel verkleed in de seventies dus dat gaf nog een extra leuk effect. Heel leuk is om al deze foto's samen te zien in het album dat we hebben gemaakt van die avond.Voor het gastenboek zijn we ook op zoek gegaan naar een boek met een leuke retro-kaft, uiteindelijk gevonden in Action. Was ook wel leuk dat het erbij pastte.Kijk ook eens rond op het net, je vindt heel veel ideetjes voor retro-feestjes!Groetjes en veel succes!Ine
Hier enkele websites voor uuuuuuuuuuren surfplezier: Www.ruffledblog.com Www.oncewed.com Veel plezier!
heel leuk thema! ons thema zal Rockabilly zijn en als je je thema is googelt vind je heel veel...
Hoi,Ik weet niet van welke regio je bent, maar hier in de buurt (Wolvertem - Vlaams-Brabant dus) is er een winkel de Bron van Bavalon, hun website:http://bavalon.weebly.com/ Heel leuke vintage spullen daar, misschien voor je decoratie :-)groetjes!
Hey,Alvast bedankt voor de hele leuke tips :) en rock
hey Titia, heel leuk thema. ik zou zeker met een live bandje werken mss ook leuk om (muziek)ideetjes op te doen : http://www.casablancaparty.be/ groetjesEls
hoi, wij zijn in deze stijl getrouwd, een kleedje uit de fifties store (ook nog budgetvriendlijk) en mijn kindjes volledig aangepast aan mijn kleedje. Als trouwauto hadden we een kevertje en 2 volkswagen busjes van toen. En voor accesoires heb ik heel wat gevonden op www.etsy.com Groetjes
hey D, ik heb de site etsy ook al gezien en idd héél veel leuke dingen maar ik vroeg me af of het te vertrouwen is?is bij jou altijd alles goed gegaan? want de meeste zijn uit de Verenigde Staten zeker?
Hallo D.,Etsy is ook een van mijn dagelijkse bezigheden geworden en dit niet enkel voor het huwelijk ;)Heb je toevallig ook nog tips voor een openingsdans die in deze trend liggen? Groetjes,Titia
hoi, ik heb via etsy altijd alles aangekregen. grtjs
Hallo D, Waar heb je zo een kleedje gevonden want wil heel graag een fifties kleed voor te trouwen.
Hey Marjan, Het kleedje heb ik gevonden in ' www.fiftiesstore.com ' . Aangezien ik het zo online niet durfde te kopen. Hebben we er een dag uitstap van gemaakt en zijn we daar eens een kijkje gaan nemen en passen natuurlijk. Binnenkomen was even verschieten, maar eens het kleedje aan, was ik natuurlijk direct verkocht!grtjsDebby