Nu Online
Momenteel zijn er 736 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

6-11-2011 13:32:53
Wij zijn op zoek naar een leuke huwelijksreis en willen ongeveer 14 dagen weg zijn (vlak na onze trouw in juni). Hadden gedacht aan combi Sri Lanka + Malediven.
Iemand hier ervaring mee?

Vicky
9-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 595

Severine
26-5-2012
 Meld misbruik6-11-2011 15:50:07

hey Vicky,

Hou er wel rekening mee dat op dat moment het in die regio regenseizoen is!! best effe checken!

petra
9-6-2012
 Meld misbruik6-11-2011 21:38:24

hey, wij trouwen de zelfde datum, wij hebben even geleden ook onze huwelijksreis geboekt, wij hebben een cruisse geboekt naar de noorse fjorden en noordkaap.
veel succes met boeken xx

tiziana
18-5-2012
 Meld misbruik7-11-2011 11:51:15

Hallo Vicky,

Zoals Severine zegt, tis regenseizoen. Wij wouden Sri Lanka ook combineren met Maldeiven, maar omdat we in mei trouwen verkiezen we om na onze bruiloft een citytrip te doen naar Fes (Marokko) en in november naar de Malediven te trekken. Met Sri Lanka erbij, zou het kostenplaatje te hoog zijn opgelopen.

Beste seizoen om Malediven te bezoeken: eind october tot april.

Groetjes

Bart
11-5-2012
 Meld misbruik11-11-2011 22:41:34

Hallo Vicky,
Wij zijn 2 jaar geleden naar Sri Lanka geweest. Nog regelmatig heimwee naar dit land! Wij hebben de Malediven niet bezocht maar rondgereisd in Sri Lanka in 3 weken. Mooi land, heerlijk eten, lieve mensen!

Vicky
9-6-2012
 Meld misbruik12-11-2011 10:49:28

Wanneer zijn jullie geweest? Ik heb ook al gehoord dat in juni het regenseizoen is maar dat het weer daar eigenlijk echt wel meevalt.

Bart
11-5-2012
 Meld misbruik13-11-2011 21:20:55

Wij zijn in september geweest en het weer was toen super !
Het ligt er aan in welk gebied je wilt reizen
Sri Lanka heeft twee regenseizoenen; de Yala en Maha. De Yala zorgt voor regen in het zuidwesten van mei t/m augustus. De Maha is van oktober t/m januari in het noordoosten. De regenbuien zijn kort en hevig en vallen meestal in de middag. Daarna is alles weer opgefrist.
Ik vind het jammer dat wij al naar Sri Lanka zijn geweest anders zou ik hier zeker als huwelijksreis naar toe gaan!!

gr Marjolein

delphine
7-7-2012
 Meld misbruik3-1-2012 19:15:46

Hoi

Ik denk er ook aan om naar Sri Lanka te gaan. Mag ik weten met welke organisatie je de rondreis boekte?

alvast bedankt

delphine

Bart
11-5-2012
 Meld misbruik10-1-2012 23:28:54

Hoi Delphine,
Sorry voor de late reactie!
Wij hebben onze eigen rondreis gemaakt. Er zijn voldoende goede hotels waar je zonder reservering terecht kunt.
Het reizen met bus en trein is wat primitief maar wel erg leuk om te doen omdat je echt tussen de locals zit.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums