Nu Online
Momenteel zijn er 632 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen

7-11-2011 18:08:26
Hallo bruidjes,

een beetjes vroeg maar dit weekend hadden mijn vriend en ik verschillende meningen over
de uitnodigingen.

Misschien even eerst kort schetsen wat het probleem was, wij nodig voor ons avondfeest enkel de neven en de nichten uit
en niet hun kinderen, omdat de groep anders veel te groot zou worden. Ik ben van mening dat ze dat wel zullen weten als
je gewoon de uitnodiging gewoon tav Dhr en Mevr stuurt. Maar mijn toekomstige vraagt zich af of we het er niet beter
uitdrukkelijk op zetten. Hij heeft schrik dat iemand toch hun kinderen zal meebrengen.

Zijn er nog mensen die daar mee inzitten? Hoe lossen jullie dit op?

Alvast bedankt voor de tips

Elfie
27-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1002

Sara
30-6-2012
 Meld misbruik7-11-2011 18:27:57

Hallo,

Wij doen hetzelfde, ook enkel neven en nichten zonder kinderen. Bij ons hebben onze ouders dit al reeds vooraf aan iedereen duidelijk gemaakt dat het zonder kinderen is.
Wij hopen dat dit voldoende is.

Groetjes en nog veel plezier

Hannelore
21-4-2012
 Meld misbruik7-11-2011 18:35:33

Hoi,

Ik schrijf ook enkel Dhr en Mevr. Dit wilt zeggen dat je enkel hen uitnodigt. Als de kinderen ook gevraagd zijn, schrijf je meestal de Fam. X. Dus volgens mij is het duidelijk en wie het niet snapt, kun je nog altijd subtiel terechtwijzen als ze bevestigen hé.

groetjes HAnnelore

Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik7-11-2011 19:52:18

ik heb al gemerkt dat er veel mensen niet zo gedetailleerd naar de enveloppe kijken. Als ze bellen om te bevestigen vraag ik voor alle zeker heid met hoeveel personen en dan kan je dat nog even meedelen als ze het niet door zouden hebben. Of ik vraag dan ah, ok met 2 personen. En dan zien hoe ze reageren.Sommige mensen gaan er automatisch vanuit dat ze mogen meekomen, je kan het echt niet begrijpen.

Groetjes

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik7-11-2011 19:56:47

Het er expliciet bij zetten, is echt niet zo beleefd. Ik vind jouw oplossing de beste, en inderdaad nog eens checken bij het bevestigen. De meeste mensen zullen hun kinderen overigens niet meenemen als ze enkel voor het avondfeest zijn uitgenodigd.

Elfie
27-10-2012
 Meld misbruik8-11-2011 12:03:35

Hallo,

bedankt voor de tips. Ik ga misschien toch al vragen aan de ouders om het toch hier en daar tussendoor eens te laten vallen. En dan bij de bevestiging als ze komen inderdaad expliciet vragen met hoeveel personen ze komen. Voor de kleine kindjes zit ik er niet echt mee in, die zullen wel niet meer zijn. Maar aan mijn vriend zijn kant heeft hij veel oudere nichten en neven met kinderen die toch wel al tussen de 15-25 jaar zijn.
Hopen dat ze het begrijpen hé als ze het toch vragen.

veel succes met de voorbereidingen

tanja
30-6-2012
 Meld misbruik9-11-2011 13:15:28

Zeg bij het bevestigen: tof, dan noteer ik twee personen. Als je vraagt met hoeveel ze komen, ga je de reactie 'mogen de kinderen misschien ook mee?' krijgen.

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik11-11-2011 23:00:23

Ik zou er Dhr. en Mevr. opzetten en om misverstanden te voorkomen bovenstaande tip van Tanja gebruiken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info