Terug naar overzicht
heyWij hebben onze Marokko-reis via Riksja geboekt en waren wel heel tevreden. Dit jaar hebben we zelf Andalusie gedaan en is perfect zelf te regelen hoor, dit zou ik persoonlijk niet via een reisorganisatie boeken...In Andalusie vind je nog veel goedkope adresjes. Frigiliana is zeker alvast iets dat niet op je lijstje mag ontbreken!groetjesJoyce
Hey JoyceBedankt voor je reactie, welke hotels of b&b heb je zoal gedaan? en welke toer gemaakt? ik ben zelf een beetje aant kijken bij logeren bij belgen enzo... ma lijkt me niet zo heel simpel eigenlijk, tips?? laat maar weten eh ;-)thx
hey JaminaWij hebben geen echte rondreis gedaan, wel uitstappen vanuit Frigiliana (o.a Granada, dierenpark Peña Escrita (een aanrader! even googlen), Nerja). Een aantal jaren geleden hebben wij de kust gedaan tussen Malaga en Almeria (met de tent).In Frigiliana kan ik ons hotel/appartement wel aanraden: www.rosamarina.es (in het nieuwe deel van het stadje, rustig gelegen, goed van prijs)Via booking.com vind je ook wel goede hotels (is bij ons altijd al goed meegevallen).Heb je al een idee van welke steden jullie willen doen? Granada vonden wij persoonlijk wat tegenvallen (het Alhambra is wel de moeite). Ronda, Cadiz,... zijn ook wel de moeite (zelf nog niet geweest, maar staat nog op ons lijstje :-))groetjes
Wij dachten slaapplaatsen te zoeken in malaga, granada, cordoba en Sevilla en dan vanuit deze plaatsen, alle andere mooie plaatsen te bezoeken... dat dierenpark ga ik dan zeker op ons lijstje zetten, ook ons zoontje gaat dat vast leuk vinden.Frigiliana en zo gaak ook is effe googelen eh, is kijken wat ik daar kan terug vinden, alvast bedankt!! xx
hey JaminaPersoonlijk zou ik niet overnachten in Malaga en Granada, maar dat is mijn persoonlijke mening hé. Ga dan liever naar Frigiliana...Of het moest zijn dat je van de drukte van de stad houdt? Wij hadden liever de rust en gezelligheid van een kleiner stadje/dorpje.Frigiliana ligt vrij centraal (6 km van Nerja, meer de bergen in), en van hieruit kan je perfect Granada en Malaga in een daguitstap bezoeken.Maar het ligt wel weer te ver van Sevilla, Cadiz, Ronda...Het dierenpark vonden wij wel echt de moeite! Veel plezier!
Vakantie ligt vast!!joepieWe stippelen zelf de reis uit en hebben 2 b&b's, eentje in het oosten en eentje in het westen :-)Joyce bedankt voor alle info!! En als deze reis meevalt, dan kan het zijn dat de volgende reis hetzelfde wordt maar in een ander land!
super! geniet er van!