Terug naar overzicht
hey Sarah, Als je me je e-mailadres geeft, zal ik een fotootje doorsturen van mijn kapsel. Het is de hele dag perfect blijven zitten! (ik heb wel mijn haar de avond voordien gewassen om uitzakken en te zacht haar te vermijden)groetjesJoyce
Hey Joyce,Merci! tomensarah@hotmail.comGroetjes
Hallo,ik ben vandaag bij mijn kapster langsgeweest en zei heeft eigenlijk het omgekeerde gezegd, dat het veel mooier is als het half is opgestoken met een bustier dan volledig dan komt het mooier uit omdat anders je gezicht klein lijkt tegenover je jurk ( als deze wat breder word onderaan) moet je eens testen met fotos in een bruidsmagazine ze had wel gelijk (vind ik; maar das persoonlijk) mijn haar is ook heel fijn en heeft een eigen mening als je het opsteekt (komt snel los) maar ze zei dat dit geen enkel probleem is en echt heel goed gaat blijven zitten ze heeft daar het juiste materiaal voor zegt ze, ze is mijn vaste kapster en kent mijn haar dus ik vertrouw haar volledig en ben dan ook gerust dat we samen het juiste kapsel vinden, als ik jou was zou ik morgen je kapster verwittigen en je bedenkingen meedelen, zo kun je verder werken naar een kapsel waar je echt tevreden over bent...veel succesgroetjes
mijn halfopgestoken haar is blijven zitten, mijn losse krullen (die de dag ervoor werden gedraaid om geen "poppetje" te zijn) waren op het einde van de dag wel bijna weg...filmpje: http://vimeo.com/28355538
Hey Sarah; ik heb gisteren mijn proef en tweede pas gehad. Ik heb gekozen voor laag opgestoken, en heeft de hele dag goed gezeten. Kapster zei zelf dat er meer volume in de kruin moest, etc etc. Plus mijn haar is echt redelijk snel 'vettig' dus het gaat s morgens gewassen en gedroogd worden. ( Ze gaat mijn haar nog eens doen voor het volume)Ik heb wel eensoort boothals jurk, dus alle nadruk ligt bij mij op mijn hals en de schouders. Maar een stola komt toch ook wel wat hoger, dus ik denk dat laag opgestoken echt wel mooi kan zijn. Ik zou ook teruggaan naar je kapster en het uitleggen dat dit toch niet is wat je verwacht. Zeker vermelden dat je haar uitzakt, want dat kan natuurlijk echt niet.Vraag eens voor halfopgestoken en nog eens een laag opgestoken en vergelijk dan rustig . Veel succes ermee
Dag Joycezou je je foto ook naar mij kunnen mailen aub? Ben wel héél benieuwd. doriendingenen@hotmail.com
Hoi,Ik ga mijn proefkapsel zeker halfopgestoken uitproberen...ik wil ook krullen :-).Maar ik heb veel en vrij dik haar, dus schuiven doet het niet zo makkelijk.Als je echt twijfelt, kan je ook altijd een andere kapper uitproberen??Blijven proefdraaien :-) tot je iets hebt van 'ok, dit wordt het!'groetjes!
Ik had een half opgestoken kapsel met krullen en dat heeft de volledige dag overleefd. Van 8 uur smorgens (was het kapsel klaar) tot 5 uur snachts heeft het gehouden en het was perfect.Ik heb wel af en toe een laagje haarlak toegevoegd om de stomende hitte te overleven want het was boven de 30 graden op onze mooie dag.
Uiteraard mijn haar ook de dag ervoor gewassen (zonder gebruik van conditioner)
Foto'tjes van kapsels mogen ook mijn richting uitkomen (anpeeters87@gmail.com). Ik weet nog niet goed wat ik wil. Laag opgestoken of half opgestoken. Ik heb redelijk lang maar dun haar en ze hebben mij altijd gezegd dat krullen niet houden hoewel ik het wel mooi zou vinden... Moeilijk!
Hey allemaalIk zou het heel leuk vinden als jullie de fotootjes ook naar mij zouden doorsturen. Ik wil namelijk ook graag mijn haar laag opsteken maar heb geen idee hoe...Knuffel!Melissa
je mag het sturen naar melissa.celis@gmail.com :-)
Idem hier: katrien.vs@gmail.comThanks :-)
Ik zou gewoon mijn zin toen; het is jouw trouw. Verder zullen er wel oplossingen zijn om een kapsel de hele dag mooi te houden. Trouwens; tegen aan avond dansen is geen enkel kapsel 100 procent bestand denk ik :-)
Ik ben ook wel benieuwd naar de kapselts jullie mogen deze ook doorsturen naar mij shanna_buekers@hotmail.comBen er zelf ook nog niet uit wat voor kapsel ik wil half opgestoken of laag opgestoken...
hey hier ook benieuwd naar de kapselscaroline.de.coster@gmail.com
Hier ook een nieuwsgierig aagje. :-)Kunnen jullie je foto's ook naar mij sturen?wetrouwen@hotmail.be Ik heb het eens laten opsteken. Overal werden er krullen ingezet, en dan half opgestoken. Een uurtje later begonnen de eerste schuivertjes al te lossen. En er was véél haarlak aan te pas gekomen. Ook had ik het de dag voordien gewassen. Dus ik zal toch iets anders moeten zoeken, denk ik...Katrien