Terug naar overzicht
Al onze familiefeesten gaan er door.Ben er al meer dan 20 keer geweest !In de communie-periode is het er super-druk : veel feesten in verschillende zaaltjes.Voor een kleiner feest vind ik de zaal met zwembad leuk.Maar weet niet of je daar ook dansfeesten doorgaan.Mooie zaal is die ook boven aan het balkon (daarop kan je receptie houden).Trouwfeesten zijn meestal in de grote zaal maar dan moet je al met meer dan 75 zijn denk ik. De zaal is rustiek, niet modern.Ze doen ook altijd opendeur dus ga zeker eens langs.Als je graag helemaal apart zit moet je dat goed aangeven.Je kan er ook af en toe brunchen en in het weekend gaan eten.Ik vind het altijd superlekker.Ze richten nu ook een tent is als trouwkapel.Veel info op hun site !Succes !
hey wij zijn daar getrouwd! en niets anders dan lof over hun!!! het was gewoon super goed!!!!!
Ik ben er verschillende keren als gast geweest, zowel trouwfeesten als familiefeestjes en communiefeesten. Ik heb ook al in de verschillende zalen gezeten en buiten geaperitiefd. Ik weet natuurlijk niet hoe de samenwerking en zo is, maar voor mij als gast was het altijd perfect in orde :-)
Hoi Nathalie,Wij gaan ons trouwfeest daar ook geven op 12 mei 2012!Tot nu toe is de samenwerking echt heel goed en vlot verlopen.Zelf zijn we reeds naar een trouwfeest geweest en dit was echt super!groetjes