TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kendra
21-5-2011
|
10-11-2011 12:02:48
Wij hebben dit wel gedaan. En een heel deel mensen heeft toch overgeschreven ook.
Ook waren er mensen die niet konden komen en sommigen daarvan hebben dan ook iets gestort.
|
|
Hanne
1-10-2011
|
10-11-2011 12:27:52
Hey Melissa,
als je even met de zoekfunctie hier zoekt, dan ga je van een paar maanden terug een gelijkaardige vraag vinden, met een tiental antwoorden. Zéér uitgebreid :o) De conclusie was toen: rekeningnummer vermelden!
Wij hebben helaas wel ook een paar gasten die uiteindelijk niks gestort hebben, maar ja. Aan de andere kant, zoals Kendra zegt, zijn er ook mensen die niet komen maar toch iets storten. Als je het niet vermeldt, wordt er enorm veel naar gevraagd (zal je ook zien bij de antwoorden van dat vorige bericht).
Groetjes, Hanne
|
|
Sandra
7-9-2012
|
10-11-2011 13:10:07
Dag Melissa,
Bij ons zal het ook envelopje en rekeningnummer zijn...dan kunnen de mensen idd kiezen. Ik vind het persoonlijk makkelijker om te storten voor een bruidspaar, want ik ben nogal een vergeetkous en dan is het altijd stress voor het vertrek 'we hebben die centjes toch mee e??'..:-).
groetjes!
|
|
Annelies
7-8-2010
|
10-11-2011 13:36:57
Hallo, Wij hadden ook beide vermeld. Wij hebben er heel positieve reacties op gekregen. Voordelen: - mensen moesten geen cash meenemen, niet halsoverkop nog naar de bank,... - het "cash" bedrag dat je op de trouw ontvangt is ook kleiner = veiliger - veel mensen hadden ook op voorhand gestort (is toch meegenomen ) - ook sommige mensen die niet kunnen komen storten een bedrag... Groetjes Annelies
|
|
Sanne
9-7-2011
|
10-11-2011 15:37:55
Ook wij hebben ons rekeningnummer er op gezet. Achteraf bleek er 1 koppel vergeten te zijn om iets te storten, maar die hadden dat zelf eerder door dan wij zelf. Een maand later kregen we ineens iets op onze rekening... :-)
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
10-11-2011 16:12:27
Hallo! Wij gaan het wss niet doen. Omdat je wss al stortingen op voorhand gaat krijgen lijkt me moeilijker om bij te houden wie wat stort. Dat geld ga je dan mss ook al gebruiken voor de dagelijkse dingen, als je 't op je gewone rekeningnummer laat storten. Het lijkt me leuker om de dag nadien alle centjes samen te tellen, wss kom je zo in één keer op een groter bedrag he?? :-)))) Da's ieder zijn keuze natuurlijk he... xx P.S. Wij gaan er wel bij zetten : vrijblijvende kadotip.
|
|
joyce
30-4-2011
|
10-11-2011 17:21:05
hey,
wij hadden zowel een envelopje als ons rekeningnummer op onze uitnodiging gezet (en je krijgt inderdaad zo ook cadeaus van mensen die niet kunnen komen)
@ Bruidje, wij hadden een speciale trouwrekening geopend, maar mijn man werkt dan ook op de bank, dat maakt het wel iets makkelijker :-) zo bleef het overzicht er wel van wie wat al had gestort...
we hebben uiteindelijk toch ook nog wel best veel cash cadeaus gekregen op de dag zelf. maar bij mijn man in de familie gaat iedereen altijd op zoek naar de meest originele manier om geld cadeau te geven, dat is wel iets leuker dan gewoon storten natuurlijk (we hebben ons in ieder geval nog goed kunnen bezighouden, the day after)
groetjes Joyce
|
|
Sarah
21-10-2011
|
11-11-2011 12:59:22
zeker doen, wij hadden heel veel overschrijvingen!! natuurlijk krijg je dag zelf ook veel cash, maar toch beter als het al op je rekening staat !!
|
|
Marie-Line
13-10-2012
|
30-8-2012 22:59:51
Wij hebben geen enveloppe of rekening-nummer op de uitnodiging gezet. Ik vind dat persoonlijk niet kunnen... (is ook niet volgens etiquette) Veel vrienden hebben het ook niet gedaan en kregen toch sowieso geld. Mensen weten tegenwoordig wel dat ze niet meer met een bestek of kaaspla moeten afkomen :-) Ikzelf verpak het geld altijd origineel, wat ook wel leuk is.
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|