Terug naar overzicht
Hey heyIk denk er ook al soms over.Verkopen is hier géén optie. Tenzij hier ooit ineens héél zware financiele probleme komen maar dat zal er toch niet inzitten hoor :DDe hemel is hier ook géén optie omdat ik al 2 zoontjes heb Dus hier ofwel in de kast hangen ofwel op een paspop.Mijn keuze gaat echt uit naar de paspop. Heb ik ook altijd gezegd maar idd, dat stof vangen hé. Het verkleuren heb ik eigenlijk nog niet echt aan gedacht. Denk je dat het echt gaat verkleuren als je het niet rechtstreeks in de zon zet of in een 'rookkamer' gaat zetten.Ik blijf dus even volgen hier :DGroetjes.
Hallo Sigrid,Wat ik met mijn kleedje achteraf ging doen was niet zo'n moeilijke keuze.Ik had namelijk een topje met lange rode rok.vorige week ben ik naar de winkel gegaan waar ik mijn kleed heb gekocht en zij gaan er nu een mooie korte rok van maken.Eind volgende week ga ik naar een feest waar ik mijn 'trouwcombinatie' nog eens kan dragen.Zo kan ik nog eens nagenieten van mijn prachtige dag!grtjs,Martine
hey ja soms denk ik er ook eens over na wat ik er achteraf mee ga kunnen doen...maar verkopen is zeker niet van de orde bij mij ik zou dat nooit over mijn hart krijgen. Maar na ons trouwfeest hier, gaan we normaalgezien nog een kleiner feestje geven in Italië. Daar ga ik het dan nog eens aandoen..en misschien als we nog eens 5 of 10 jaar getrouwd zijn, dat we ons trouwfeest nog eens gaan overdoen wie weet hé...dan kan ik het nog eens aandoen...De verkoopster van de winkel zei ook wel dat ik van mijn sluier (lang met kant) wel een mooi doopkleedje mee kon maken voor mijn 'toekomstige kindjes'...nu ik heb al een dochtertje, maar het zou ook inderdaad voor de 2de kunnen zijn (tegen die tijd zal er wel een 2de komen hoop ik)Mja de rest ga ik toch zeker bijhouden...wie weet kan mijn dochter er later ook iets mee doen, dan zou ik het niet zo erg vinden als er in geknipt wordt xXx
Ik ken het dilemma. Ik heb altijd gezegd dat ik om de 5 jaar opnieuw een feest geef met als thema "trouwen" waarbij iedereen die zijn kleed nog heeft dit mag aandoen en de vrijgezellen als non of pastoor ;-)Maar ja ik ben nog maar een goeie 3 maand getrouwd dus wil zeggen dat het daar nog heeeeeeeeeel lang moet hangen. Hangt nu in de kast opgeborgen in zo een beschermzak, maar dit neemt gigantisch veel plaats in en is ook zo zonde hé.Op een paspop hebben we hier niet echt een geschikt plaatsje voor en denk dan ook altijd aan al het stof die erop zou komen enzo...Dit is echt moeilijk!
Als kleuterjuf werk ik elk jaar rond het thema 'sprookjes - prinsen en prinsessen'. Dit schooljaar nodig ik alle kleuters verkleed uit op mijn burgerlijke trouw en alle jaren erna draag ik mijn jurk gewoon zelf op onze jaarlijkse prinsessendag ;) Mijn moeder haar jurk lag bij ons thuis in de verkleedkoffer en ik heb ze letterlijk stuk gedragen...