Terug naar overzicht
Hey,op de trouwfeesten waar ik al geweest ben was dit na het diner. En voor de openingsdans...GroetjesTabita
Normaal doe je dat na het diner. of na de receptie als er na het diner nog een receptie volgt. En meestal voor de openingsdans.wij gaan de taart NOG later aansnijden. Wij gaan eerst de openingsdans doen en dan een uurtje dansen en dan pas de taart aansnijden ( buffet openen) en dan terug in gang te vliegen nadien met een leuk liedje.
Hoi Francis,Naar hetgeen ik begrepen heb, ben jij afkomstig uit Nederland. Mijn verloofde is Nederlander (uit Groningen) en het aansnijden van de taart is een verschilpunt tussen België en Nederland. Bij ons in België wordt de taart inderdaad na het diner aangesneden (vaak als onderdeel van het dessert); bij jullie in Nederland gebeurt dit meestal na de burgerlijke trouw ('s middags) bij het toastmoment (voor de receptie dus).Veel liefs,Nathalie
heel erg bedank dan kan ik het in de draai boek en met de zaal gaan regelen we moeten nog 234 dagen wachten maar dan is het alvast maar gereld
Nathalie ja wij komen uit Nederland ( Zeeuws- Vlaanderen) dus dicht tegen België aan
Dat dacht ik al :)Blij dat ik je verder kon helpen!Veel voorbereidingsplezier nog!Liefs,Nathalie