Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Betaalbare sluier

17-11-2011 9:47:39
Dag bruidje,
Enkele weken geleden vond ik dé jurk, daarbij ook al meteen schoenen, lingerie, strik (rond mijn middel, om het een extra effectje te geven) en juwelen gekocht. Een smak geld dus. Gelukkig betalen mijn ouders mijn kleding, maar ik moest toch even slikken dat ik hen zoveel geld kostte... Ik was aan het twijfelen of ik een sluiertje zou nemen of niet, dat moet ik achteraf beslissen als ik ga passen in april. Nu weet ik wel dat de sluier 150 euro kost. Zijn er geen sites, winkels, ... waar ze goedkopere sluiertjes verkopen? Of zie je het verschil echt tussen een 'dure' en 'goedkopere' sluier?

Groetjes!

An
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 787

Marjon
20-7-2012
 Meld misbruik17-11-2011 9:54:47

Hey An,

Ik vind dat eigenlijk al een goedkoop sluiertje als ik het tegenover de prijs van mijn sluier vergelijk, mijn sluier koste 550euro :s

groetjes

Marjon
20-7-2012

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik17-11-2011 10:24:12

Hoi An,

Net als Marjon denk ik dat 150 EUR een heel redelijke prijs is voor een sluier. Ik betaal 330 EUR (met kant). Het hangt er ook een beetje van af wat je zoekt denk ik (zoek je en korte/lange, met/zonder kant, met/zonder steentjes,...). Misschien vind je op Amerikaanse websites wel iets goedkopers (reken wel op verzendkosten)? Online heb je natuurlijk wel geen zicht op de kwaliteit en kan je niet passen. Bij Pierre-Yves in Aalst hadden ze wel een leuk kort sluiertje met zo precies wat steentjes in verwerkt! Heel mooi en kostte "maar" 100 EUR.

Veel liefs,

Nathalue

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik17-11-2011 10:30:35

Heylah... ik geef de andere bruidjes ook gelijk. Toen ik mijn kleed ben gaan kiezen had ik ook een bepaalde sluier (héél simpel) gekozen en kostte ook rond de 150€, maar naderhand begonnen de twijfels de kop op te steken, want had zelf altijd gedroomd van een lange, kanten, sluier!! Dus ben na een week terug naar de bruidswinkel geweest en heb daar mijn 'droom'sluier gevonden! En die kwam ook 570€ dus...héél veel geld vind ik zelf ook wel maar mijn ouders hebben mij laten kiezen, en ze wilden dat ik er zekr geen spijt van zou hebben naderhand..dusja... vind dan die 150euro niet erg veel, maar heb hier en daar (via google) ook enkele sites gezien waar ze iets goedkopere spulletjes hebben...maar welke site dat het was, weet ik niet meer als ik er op kom, dan laat ik je iets weten
Groetjes xxx

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik17-11-2011 10:32:51

http://www.debruidswinkel.nl/assets/s2dmain.html?http:/...

Dit is een NL bruidswinkel die ook online verkoopt.
Zij hebben sluiers van Poirier wat toch een bekend merk is en in de meeste bruidswinkels wel verkocht wordt.
De prijzen staan er bij, dus dan heb je al een idee :)

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik17-11-2011 10:39:12

Hey An,

Geen idee van waar je afkomstig bent, maar kleed komt van Youniek bruidsmode in Turnhout. En daar hingen (toch wat ik kon zien, redelijk wat sluiers) de duurst daar is 2m en kost 80 euro (kijk maar eens op de site) Ik neem er zelf geen dus weet ook niet hoeveel variatie je daar hebt, maar mijn kleed is toch van goeie kwaliteit dus...

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik17-11-2011 12:46:07

Kijk eens op etsy.com, véél sluiers te vinden

benita
8-9-2012

An
25-5-2012
 Meld misbruik17-11-2011 20:28:19

Wow, ik vond 150 euro eerst veel, maar nu ik de prijzen hier zie voel ik me al wat minder schuldig
Bedankt allemaal!

Jessy
16-6-2012
 Meld misbruik17-11-2011 22:11:19

Mijn sluier koste ook 150 euro, met kant afgewerkt en komt net tot aan het einde van mijn sleep. Niet zo heel veel vond ik als ik alle prijzen zag op internet
Ook gewoon gekocht bij mijn bruidswinkel.

Grtz

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...