Terug naar overzicht
Hey Melissa,wij hebben dit eigenlijk heel simpel aangepakt: wij hebben elk onze eigen geloften geschreven. Als inleiding vertelden de getuigen waarom zij onze getuige wilden zijn en hoe zij hun rol als getuige zagen voor ons, op de dag van ons huwelijk en in de toekomst. Vervolgens heeft mijn man zijn geloften voorgelezen en de ring over mijn vinger geschoven. Daarna heb ik mijn geloften voorgelezen en de ring over zijn vinger geschoven. Et voilà!De ringen werden aangeboden door mijn getuige op een ringkussentje, maar dat kunnen dus even goed de hondjes zijn waar je dan elk de ring van de riem/strik haalt en aan de ander z'n vinger schuift. Ik ga er van uit dat jullie honden goed getraind zijn, tegen veel volk kunnen en helemaal betrouwbaar zijn dat ze op dit belangrijke moment de ringen zullen komen brengen en niet speels zullen wegduiken als je de ring van hun riem of strik wil halen :o)Lieve groetjes,Hanne
wij hebben ook een persoonlijk iets geschreven, want 2x hetzelfde voorlezen, van 'neem deze ring als mijn teken van liefde en trouw'... de mensen verwachten dat beide dat zeggen en dan luisteren ze toch niet meer :)succes groetjes