Terug naar overzicht
Zalig gevoel hé als er ineens op korte tijd zoveel lukt!Zo hebben wij vorige week de huwelijksreis geboekt en de ringen gekozen, ineens weer wat sprongen vooruit!Geniet nog maar lekker na van de 'successen' !Groetjes,Lindsy
Hoi Wendy,Ik ben vorige week donderdag gaan passen en kiezen bij youniek in turnhout.Maar de mijne ligt nog niet helemaal vast.Ben nog een beetje aan het twijfelen.Ze zijn daar wel super vriendelijk hé!tof dat je al zoveel hebt gedaan!groetjes,Natalie
Hey Wendy,Niet alleen trouwen we op dezelfde dag, ook de bruidswinkel komt overeen:-) Ik heb vorige week mijn trouwjurk bij Youniek gekocht!Ben er echt verliefd op:-)
heyjessica: ja dat is wel tof zelfde datum zelfde winkel. ik deed die laastse jurk aanen ik was op slag verliefd. :)natalie: ja ze waren super vriendelijk en niets was te veel gevraagd. wil je iets anders aan de jurk hebben dan zullen zij er wel voor zorgen. de service was op en top.:)lindsy: Ja het is fantasties dat je zo op 1 weekend zoon grote sprong vooruit kunt maken.Waar ga je op huwelijks reis. wij zijn nog volop aan het rond kijken. Wij zouden graag onze twee dochterjes meenemen.Groetjes
Wij gaan het nogal ver zoeken voor onze huwelijksreis: de Amerikaanse Westkust.Is een droom van ons allebei die we nog willen realiseren voor we aan kleintjes beginnen Groetjes
Ooo een leuke droom!!Mijn vriend zou ook graag eens naar amerika gaan.Maar we hebben gezegd als onze kindjes wat groter zijn dat we dat zeker eens gaan doen.Nu zijn ze nog te jong 3jaar en 1 jaar.Groetjes