Terug naar overzicht
Het begint idd al heel wat te korten voor jullie!! Geniet nog van je laatste voorbereidingen! Lieve groetjes Alessia
Hey Dorothy!Goed nieuws he! Ik heb vorige week een mail gekregen om mijn jurk te gaan passen en ben dat dan ook direct gaan doen, ik heb sinds juni moeten wachten maar dat was zeker lang genoeg!Hier 50 dagen op de teller, zoooooo spannend! Geniet nog van de laatste voorbereiden en ik duim mee voor een mooie winterdag! :)Groetjes
Wat leuk! Een weekje voor ons...laat zeker weten hoe het was en ook wij zullen voor jullie duimen hoor! Waar doen jullie je feest enz? Heb je dat ook zo mensen die nog niet bevestigen en wachten tot op de laatste moment aaaah ik word er gek van!
Wij geven ons feest in Mol, aangezien we zelf van Balen zijn. Een grote zaal die er op zich niet zo boeiend uitziet maar een eventbureau zorgt voor wat gezelligheid. We hebben een feest met ongeveer 300 gasten, vandaar de grote zaal... En ook bij ons zijn er nog zo'n 60 gasten die nog niets laten weten hebben, zooo vervelend! Maar dat komt wel in orde, hoop ik toch!