Terug naar overzicht
Mede bruidjes bedoel ik dus! Er zit hier spellingscontrole op de iPad en is niet altijd handig als hij het woord zelf aanpast!
Proficiat!! Ik heb ook deze week het mijne gevonden :D Wat voor iets is het geworden?
Ooh leuk! Wel kijk, dan ben ik nog zooo vroeg niet gezien jij slechts paar weekjes voor mij trouwt! hehe! Goh, ik dacht dat het eerder iets simpel zonder teveel tralala ging worden, maar blijkbaar is dit te simpel bij mij en is het toch iets romantischer en grootser geworden (naar mijn normen natuurlijk!). Het is kleedje van Nicole (Colet).En van jou?
Nana couture. Bij mij is het zowat het tegenovergestelde van wat ik van plan was te nemen, dus dat is blijkbaar heel normaal onder bruidjes ;)
Proficiat dat je je kleedje hebt gevonden! Bij mij was het net hetzelfde, voor een redelijk simpel gaan kijken en ook eentje van Nicole Colet gekozen :-) Romantisch en grootser dan de rest Grtz Jes
Proficiat met je kleedje! Grappig hoe je jezelf kunt verbazen, hé? Bij mij was het een gelijkaardig verhaal: eeuwige twijfelaar, was van plan een eenvoudig, sober kleed te nemen en ik heb gekozen voor Ian Stuart!