Terug naar overzicht
Ik persoonlijk zou ze dan gewoon mee in de suite laten lopen.Op die manier is ze er zoiezo dicht bij,net zoals een echte zus erbij zou zijn.grtjs
waarom vraag je haar niet als 2de getuige op je kerkelijk huwelijk? bij mij is ook zowel mijn zus als mijn beste vriendin getuige... groetjes x
Je kan haar ook als bruidsdame vragen (zoals in Amerika, daar zijn de volwassen beste vriendinnen en nichtjes enz bruidsmeisjes)Zelf zal ik ook 2 bruidsdames hebben (zus van 21 en stiefdochter van 19).Zij krijgen taken zoals mij helpen :) : vb misboekjes uitdelen, fotograaf begeleiden, mijn tasje bijhouden, kleed en sluier en kapsel enz in t oog houden, lezen tijdens dienst, ...
Ik zal er ook vier hebben :) Zij krijgen dan een klein boeketje en gelijkaardige kleedjes aan
Hoi,Wij hebben een klein bruidsmeisje (4 jaar) en mijn nichtje (waar ik tanti van ben) zal dan 24 jaar zijn. Ze is ook een beetje mijn 'kleine zusje' die ik niet heb gehad, dus ik wou haar dit echt gunnen!Mijn getuige is mijn beste vriendin en zij zal mij 's ochtends helpen bij het aantrekken van dress enz...maar mijn nichtje zal er wsl ook zijn. Ze is naast mijn mama en getuige de enige die mijn jurk op foto heeft gezien (schoonmama ook enkel foto gezien) en daar is ze ook heel fier op!!Ik heb haar gevraagd via een 'vacature' voor bruidsmeisje en daar moest ze niet lang over nadenken!10 december ga ik ook met haar en getuige eens langs P&C om een kleedje te kiezen...ze is al helemaal mee 'in the mood'!groetjes
Ook voor de wet mag je 2 getuigen hebben, dus op zich kan je haar, naast je broers, als getuige vragen.
Ik heb mijn beste vriendin als getuige gevraagd en mijn zus als 'bruidsmeisje'. In de praktijk zal dat niet veel inhouden, omdat ze er sowieso wel intensief bij betrokken zou zijn als zus. Maar ik krijg van haar 'stijladvies' en ze zal tijdens de ceremonie dingen voorlezen, net als de zussen van mijn vriend.
Bij ons liepen de beste vrienden gewoon mee in de suite....