Terug naar overzicht
Hoi hoi,van de berekening zelf heb ik ook geen idee tot hiertoe.Maar ik heb wel zeer lovende commentaren gehooord over volgende site:www.rozenblaadjeswinkel.be GroetjesSophie
Wij hebben onze echt rozenblaadjes via de bloemenzaak gekocht. Zij kunnen wel helpen met hoeveel bloemen je nodig hebt.Wij hadden de keuze uit kleine knoppen op lage stok of mooie grote rozen die ongeveer dubbel zo duur waren. Bij de bloemenzaak hebben ze de kleine roosjes een keer losgemaakt van de knop en dit vergeleken met de grote avalanche rozen. De hoeveelheid blaadjes was veel groter bij de ene grote roos dan voor meerdere kleintjes. We waren dan ook heel teverden met die winkel dat ze dit voor ons wilden testen zodat en ons eerlijk zeiden dat we zo een heel deel minder oesten betalen. Voor ons kwam het voordeliger uit om de grote rozen te nemen omdat ze een grotere hoeveelheid blaadjes maar dit kan je best bespreken met de bloemenzaak want de prijzen van rozen verschillen sterk per seizoen.Wij betaalden 30 EUR voor 50 zakjes blaadjes (de tulle zakjes maakten mijn schoonmoeder en ik zelf en we leverden deze enkele dagen voor ons huwelijk leeg af, met enkele bijpassende rieten mandjesbij, de bloemenzaak . Daar werden ze de dag van ons huwelijk gevuld en afgezet aan de kerk) => bij dezelfde zaak ebtstelden we wel ook het bruidsboeket; corsage voor mijn man en het altaarstuk)Groetjes