Terug naar overzicht
Hallo, Als je er moet opsturen zou ik eens kijken bij de standaard maten van de envelopjes. Zo zit je zeker binnen formaat bij de post en kan je je kaartje aanpassen aan de envelop.Ga je ze enkel afgeven dan maakt het eigenlijk niet uit. Dan zou ik kijken wat er op moet staan en zorgen dat alles mooi uitgelijnd staat. Een mooie verhouding dus. Persoonlijk zie ik wel graag vierkant 10x10 bv.... maar dat is weer smaak.Je kan ook eens bij AVA in de boeken gaan kijken bij de voorbeeldjes, dan krijg je een beter idee van de afmetingen en de verhoudingen...GroetjesAnnelies
hoe groot ze zijn kies je natuurlijk helemaal zelf hé... daar is geen "standaard-maat" voor , net zoals er voor gewone uitnodigingen ook geen standaard-maat is :)uiteindelijk moet daar niet veel opstaan, en gaat mijn voorkeur uit naar een klein maar fijn kaartje, gemakkelijk uit te delen...wij hebben onze save the date's online verstuurd...
De onze waren 10x 15cm (fotoformaat). Besteld via vistaprint dus ik kreeg er gratis passende envelopjes bij. Maar je kiest het formaat natuurlijk helemaal zelf...Succes nog met de voorbereidingen!
ik heb er ook zelf geprint, ik denk 605x605, zo krijg je er twaalf op een A4 (4 rijen van 3 kaartjes)Ik had een foto van ons twee (mijn avatar) en daarover 'wij gaan trouwen' en '30 juni 2012' en 'save the date' in een leuk fel blauw kleurtje.Ik zei er dan wel bij dat er nog een echte uitnodiging volgt, zeker bij oudere mensen is dit nogal nodig, ze snappen dat niet altijd.
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/390500_10150395018226485_678806484_8865386_726336774_n.jpg
Bedankt voor de reacties allemaal!Ik krijg mijn formaat in de standaard kleine enveloppes, dus ik ga mijn formaat gewoon behouden.Groetjes
Hebben jullie soms wat voorbeeldjes van die kaartjes van "Save the date"? vind het wel een goed idee om deze bij de kerstkaartjes te steken.Alvast bedankt.Groetjes,Chiara
Oh ja mijn email adres is: davy.chiara.alessia.mauro@hotmail.be groetjes
de link naar mijn save-the-date-kaartje staat hierboven
ik stuur je een mailtje met ons kaartje. (twee foto's: voor- en achterkant)
Bedankt alvast! :-)