Terug naar overzicht
Wij hebben gewoonCadeautip: |\/|Ik ben niet zo'n fan van die (rijmende tekstjes) :) Er is hier ergens een topic dat daar vol van staat, maar ik weet niet precies waar.
Hey heyEen gedichtje ofzo ken ik niet maar ik denk zo, als jullie nu envelopje op de uitnodiging zet en dus geld krijgt kan je toch op huwelijksreis gaan. Daarom hoeft nog niet perse op jullie uitnodiging te staan dat jullie op huwelijksreis willen hé. Groetjes.
Sommige reisbureaus maken een huwelijkslijst van de reis...Zo kunnen mensen een nacht kopen, een deel van de vlucht, een etentje enzovoort.Mss kan je daar eens voor informeren?Succes
@Stéphanie: dit zou ik niet aanraden als je niet voldoende budget hebt. Je moet bij deze formules namelijk zowieso op reis vertrekken, zelfs als het geld van de gasten niet voldoende is. Je moet dan verplicht alles opleggen om aan het totale bedrag te komen.Wij zetten er een tekstje op dat ons spaarvarken zwaar vermagerd is door de verbouwingen, dus dat we graag een centje willen om op reis te gaan.GrtjsEmy
mijn verloofde had het lumineuze idee om bij ons op het huwelijksfeest een bord te zetten met aan 1 kant een foto van ons tweetjes met een koffer en een bordje sherpenheuvel en aan de andere kant een foto opnieuw maar dan ons gefotoshopt in een exotische bestemming die we nog moeten kiezen en dan te werken met een pijl die van de ene naar de andere kant gaat ( beetje zoals ze doen op van die benefiet shows op tv).Of het er ooit van komt om het te doen, geen idee, maar het leek me wel een tof idee om te delen. Wij zetten gewoon op de uitnodigingen een envelopje en ons rekeningnr. veel mensen begrijpen dit. K vind persoonlijk liefste niet te veel op een uitnodiging staan.
Je moet ook opletten met de huwelijkslijsten bij reisbureau's. Wij doen het ook voor onze huwelijksreis en wij hebben 10% voorschot op de reis en onze volledige vliegticketten op voorhand moeten betalen. Daarnaast moet het overige bedrag betaald zijn binnen de maand voor vertrek. Dus als je geluk hebt, sponseren de gasten tijdig en moet je niet alles zelf bijleggen. Als je pech hebt, kan je eerst zelf alles betalen en daarna het geld op je rekening ontvangen.Natuurlijk is het voor de gasten wel leuker dat ze een nacht of zoveel vliegkilometers kunnen betalen. Dit zijn trouwens fictieve bedragen die hieraan gekoppeld worden.
Deze heb ik eens bij iemand gelezen:Bloemen passen niet in onze koffer,Een centje voor onze reis vinden we des te toffer
thx iedereen!@ emy het spaarvarken vinden we super!@ lindsy rijmpje vind ik geweldig!ik zal zien wat het beste bij de uitnodiging past. Dikke merci
Graag gedaan hoor! Wij gaan dat rijmpje waarschijnlijk ook gebruiken aangezien we 2 dagen na onze trouwdag al op huwelijkreis vertrekken. Bloemen en planten kosten ook veel geld en we vinden het dan zonde voor mensen die dat zouden kopen dat we niet van hun cadeau zouden kunnen genieten.