TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Céline
19-8-2012
|
1-12-2011 18:38:23
Ik ga naar Veerle Praet. (Brugge) Heel lief, super professioneel, denkt echt met je mee. Hier hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan vast :s Bekijk anders eens haar website, dat geeft je min of meer een idee in welke richting ze ontwerpt Veel succes!
|
|
Dorine
|
1-12-2011 18:58:45
Suère, Zilverstraat , Brugge ook wel eens de moeite om eens langs te gaan. De winkel valt niet zo op, maar de service is super. Vrije keuze van stof, model, snit of keuze uit eigen modellen. Veel pasbeurten en eerste pasbeurt is kaliko (katoen), dus er kunnen nog veranderingen gedaan worden aan het model, ik vond dat wel een enorm pluspunt.(was feestkleedje voor mij :)) Misschien eens te overwegen waard! Succes en geniet van de voorbereidingen!
|
|
Eline
7-7-2012
|
1-12-2011 19:32:13
Deze madam maakt op maat en heeft een atelier op de graslei Geen idee van prijzen en kwaliteit
|
|
Anouck
5-5-2012
|
1-12-2011 21:38:19
Issa Moda in Hasselt. I know, niet bij de deur vanuit Gent maar echt de moeite waard! Zij heeft naast collecties van bestaande merken, ook veel eigen creaties. Ze kijkt echt naar je lichaamsbouw, wat je staat en wat niet, en dit kan allemaal aangepast worden. Ook qua budget kan je alle kanten uit...
Mijn kort trouwkleedje komt van bij haar, wel van Jesus Piero en ze heeft véél korte kleedjes (in tegenstelling tot andere bruidswinkels waar ik geweest ben).
|
|
wendy
16-6-2012
|
2-12-2011 12:07:26
Hoi Liselot,
Mijn voorkeur ging ook uit naar een korter kleedje en ik heb dit gevonden bij Mia Monta in Zottegem, daar maken ze nog zelf kleedjes. Ik ben er alleszins heel tevreden over.
Groetjes Wendy
|
|
sanne
25-8-2012
|
2-12-2011 12:34:09
Hey Liselot, ik had hetzelfde probleem met de maten. Ze trokken het dan wel aan langs achter, maar het blijft moeilijk om zo de keuze te maken. Ik heb uiteindelijk mijn kleedje gekocht bij Pierre Yves in Aalst. Daar hebben ze sommige kleedjes ook in een 38 of 36 hangen, dus dat maakt het toch al iets makkelijker. Je kan al hun kleedjes op hun site al zien. Ik vond dat kort kleedje van atelier aimee een zeer mooi. maar dat is een smaak natuurlijk. Je moet maar eens kijken. Nog veel geluk met de zoektocht !
|
|
Elise
18-5-2012
|
2-12-2011 16:36:21
idd bij pierre yves waren er heel wat jurken in kleinere maten.. en zeker de kortjes denk ik. zeker eens checken! oh ja.. de bazin moet je er wel bijnemen :-p
|
|
liselot
25-8-2012
|
2-12-2011 16:41:00
Hoi meisjes, superbedankt voor de reacties. ik heb er veel aan! Brugge is precies wel de place to be voor de ontwerpsters... :) heb eens naar de websites gekeken en ziet eer idd zeker de moeite uit...
Eline, ik heb ook al een mailtje naar Lien Van Wemmel gestuurd, haar stijl bevalt me zeker, zo een beetje alternatief! hopelijk valt de prijsklasse mee en heeft ze foto's van bestaande ontwerpen die ze al gemaakt heeft.
En Anouck, ik ben eens naar de webiste van Isa moda geweest en idd ziet er een superwinkel uit, heel hip... ook dat merk Jesus Peiro kende ik niet en zag op hun website dat ze precies hele mooie dingen hebben, blijkbaar verkopen ze in Aalst (Pierre Yves) ook kledij van Jesus Peiro, zal eerst daar eens gaan kijken (dat is wat dichter bij de deur)...
Ook Mia Monte stond nog op mijn lijstje om te bezoeken, ik wist niet dat ze daar zelf kleedjes maken... dus dat is ook zeker een extra reden om eens langs te gaan!
En Sanne, ik ben eens op de website gaan kijken en het kleedje is idd heel mooi als ik het zo zie op de foto! dus ik ga toch nog eens wat trouwwinkels doen! hopelijk zit 'het kleedje' er tussen he...
Bedankt voor de tips allemaal!!! xx
|
|
Annelies
22-9-2012
|
5-12-2011 8:48:57
Hey Liselot,
Mijn kleedJE is er eentje van Jesus Peiro en komt van bij Pierre Yves, ik heb wel niet voor een korte versie gekozen, maar voor een overdreven lange en bombastische versie :-), maar de prijzen van JP liggen allemaal tussen de 3000€ en de 4500€bij Pierre Yves. Kwestie dat je hier dan toch al een idee van hebt!
groetjes, A.
|
|
liselot
25-8-2012
|
9-12-2011 15:40:56
bedankt Annelies! Laat ons hopen voor mij dat de kortere wat goedkoper zijn hé! ;) Groetjes Liselot
|
|
Elise
18-5-2012
|
11-12-2011 20:43:01
Ze hebben ook goedkopere kleedjes hoor daar! groetjes, Elise
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|