Terug naar overzicht
ik volg het graag mee op :) heb dit ook nog niet dus kan je niet verder helpen x
Hey Evelien,Wij hebben ook 1 uitnodiging en zullen ook met een kaartje werken voor de suite apart, omdat we voor hen een aparte receptie doen. De rest van de gasten komt allemaal samen toe.Ik denk dat ik gewoon een dagplanning op het kaartje ga zetten, zodat ze duidelijk zien dat ze er een ganse dag bij mogen zijn :-).Veel succes er mee!!groetjes
Hey Evelien,wij hebben deze tekst voor de suite. Wij hebben ook 1 uitnodiging gemaakt en steken daar aparte kaartjes in voor de suite, voor de receptie en voor de receptie-avondfeest.Wanneer wij elkaar het Ja-woord geven willen wij dit graag met jullie van begin tot eind beleven.We vinden het daarom erg fijn als jullie om 10h00 bij het huis van het bruidspaar kunnen zijn.Tegen 11h15 gaan we ons bureglijk huwelijk tegemoet, Daarna gaan we samen een hapje eten, en om 18h30 worden we in (zaal waar feest plaatsvind) verwacht, voor een glaasje, een heerlijk diner en huwelijksfeest tot diep in de nacht.Veel succes nog!!!Groetjes