Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zoektoch trouwringen

4-12-2011 18:45:05
Hallo medebruidjes!

We zijn de zoektocht naar de trouwringen gestart. Graag hadden we onze ringen laten maken/ontwerpen.

Gezien dat veel van jullie naar FDO gaan, maar wie weet er nog andere toffe adresjes? (regio O-VL / W-VL)

Groetjes,
Titia

Titia
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 795

Inge
10-11-2012
 Meld misbruik4-12-2011 19:55:45

wij laten de onze maken bij Sofie Denys in sint-Niklaas. helemaal niet bekend maar haar ontwerpen zijn helemaal aan jullie persoonlijke smaak aangepast en prachtig

gewoon ff googelen, ze heeft een website

groetjes

inge

Els
8-9-2012
 Meld misbruik4-12-2011 22:17:21

wij zijn op de huwelijksbeurs in contact gekomen met bulteel van Sint Niklaas! Zij hebben ook eigen creaties die heel mooi zijn! Had eerst een ring van aerodesign als voorkeur, maar toen ik hun creaties zag, vond ik die véél mooier en goedkoper!
Succes nog met jullie zoektocht!

Els

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik5-12-2011 13:34:58

Ik vind die traditions ringen toch relatief duur (600 euro per stuk?), ik denk dat bij een zelfstandige goudsmit je dergelijke ringen véél goedkoper kunt vinden, en bij FDO volgens mij ook.

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik5-12-2011 13:35:30

Sorry, deze post was bedoeld voor in een ander topic ;-)

Nienke
2-9-2011
 Meld misbruik5-12-2011 20:04:04

Wij hebben onze ringen laten maken bij Sofie Denys en zijn hier echt tevreden van.

jan
20-7-2013
 Meld misbruik27-5-2013 9:36:20

Wij zijn heel ontevreden van Sofie Denys, Een jaar op voorhand al bij haar geweest, goede eerste contacten, maar helaas zijn we enkele malen(5x)naar Sint-Niklaas gereden zonder resultaat, eens volledig de verkeerde maat, dan verkeerde aanpassingen gedaan en toen ze af gingen zijn was ze ons vergeten... Uiteindelijk na 10 maanden?! waren ze af. Opnieuw verkeerd model, en de afwerking was veel minder als haar voorbeeldmodel. Hopelijk voor Sofie was het per toeval dat bij ons alles fout liep, maar haar organisatie was héél slecht. Wij gaan nu naar een gewone goudsmid zoals er zovele zijn, ipv 500(450+ steentje)euro wordt het nu 2x295 euro.
Gelukkig geen voorschot moeten geven bij Sofie.
Eén raad; lieg over je trouwdatum, neem hem een maandje vroeger, dan loopt het waarschijnlijk beter, en heb je nog tijd voor alternatief.
ps Als je goud kan laten smelten, kan je bvb D'euxx ook goedkoper krijgen, deze witgouden ringen maken ze ook in 14 en 9 karaat...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...