Terug naar overzicht
Ik ga dit volgen, we zitten met hetzelfde probleem:-)
Hoi StefanieWij zijn een paar jaar geleden op reis geweest naar Luxor (Sheraton hotel) en dat was echt een meevaller. In Luxor heb je natuurlijk wel geen "strandvakantie" maar het was echt een heel mooi hotel met mooi kamers (en zalige bedden) en een prachtig zicht op de Nijl en de boten die er voorbij komen... Zeker een aanrader als je van wat cultuur houdt en daar toch een paar memorabele uitstappen wil doen (de vallei van de Koningen, de tempels,... je kan zelfs een dagcruise doen naar een tempel van een Godin van liefde en vruchtbaarheid) :-)Wij waren er echt weg van en ik wil dat ooit zeker nog eens opnieuw doen!GroetjesKatrien
hoiGeen ervaring met Egypte, maar ik kan Marokko, Spanje (Andalusie) of Griekenland (de eilanden) wel aanraden. Budgetvriendelijk, veel te zien/doen, mooi weer,...Marokko hebben we geboekt via Riksja Online, maar is perfect zelf te organiseren. Griekenland en Spanje kan je perfect van hieruit regelen.groetjesJoyce
Egypte : El gouna is rustig en vol mooie hotels, goed weer en je wordt er niet lastiggevallen op straat. Ideaal voor een zon-zee-relax honymoon dus.wij gingen in september een weekje naar Toscane op honeymoon, supermooi weer, lagen elke dag na het ontbijt aan het zwembad en gingen dan rond 14hr met de huurauto op stap naar sienna, florence, etc.
Wij zijn al een vijftal keer in Kroatië geweest in september, en hebben altijd supergoed weer gehad, dus daar zou ik het zeker niet voor laten!
Ok merci! We blijven zoeken (en twijfelen :D)