Terug naar overzicht
Dag Kim, Wij zijn vorige maand bij Labaere in Zottegem geweest.Wij waren heel tevreden prijs/kwaliteit. Veel succes!
Hallo, wij zijn bij Steven in torhout geweest, was een eindje reiden voor ons maar de moeite waard ,mij man draagt namelijk nooit een kostuum en gaat dat ook niet meer doen, maar we waren tevreden van de prijs en hebben voor ons zoontje een bijpassend pakje, ze verhuren er ook dacht ik, ik heb er trouwens ook mijn schoenen gevondenBij De Waele in st-niklaas kan je ook huren en kopengroetjes
Ik weet niet vanwaar je bent?Ik heb al goede namen gehoord over : Wellens (Herenthals), Lenders (Borsbeek) en Vergo-tex (St Kathelijne Waver). De eerste twee winkels zijn ook zondagvoormiddag open dacht ik. Alle bruidjes gaan precies al zo vroeg zien voor een kostuum... Ik trouw een dikke 2 maanden voor je en ga pas einde januari/februari zien hoor! Wij hebben wel enkel trouwkostuum voor verloofde te regelen, de rest van de suite voorziet zelf een kostuum! :-) Succes!! X
Thx allemaal voor de reacties!Bruidje: Woon in Londerzeel, dus Borsbeek is perfect voor ons :-) Zal het zeker voorstellen aan de mannen :-)Wij hebben liever alles op tijd geregeld, zodat we de laatste maanden in rust kunnen doorbrengen. En aangezien onze suite toch redelijk groot is, willen zij ook op tijd hun kostuum hebben :-)Groetjes x
@ Kim, dat begrijp ik maar al te goed : ik ook zenne!Ik heb slechts 1 kostuum te regelen natuurlijk, jullie een hele suite... :-) Succes!! X