Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuums heren

5-12-2011 17:33:29
Hoi allemaal!

Zo goed als al onze belangrijkste zaken zijn afgevinkt op ons lijstje, oef :-)
Maar nu is er nog 1 belangrijk item niet afgevinkt... mijn ventje zijn kostuum!
Nu gaan de mannen in januari op zoek naar hun kostuum.
Zowel mijn ventje als de mannen van de suite.

Waar halen jullie ventjes en de suite hun kostuum?

Alle tips over winkels zijn welkom!

Groetjes

kim
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1151

Elien
21-4-2012
 Meld misbruik5-12-2011 19:32:42

Dag Kim,

Wij zijn vorige maand bij Labaere in Zottegem geweest.
Wij waren heel tevreden prijs/kwaliteit.
Veel succes!

Els
27-1-2012
 Meld misbruik5-12-2011 20:10:42

Hallo,
wij zijn bij Steven in torhout geweest, was een eindje reiden voor ons maar de moeite waard ,mij man draagt namelijk nooit een kostuum en gaat dat ook niet meer doen, maar we waren tevreden van de prijs en hebben voor ons zoontje een bijpassend pakje, ze verhuren er ook dacht ik, ik heb er trouwens ook mijn schoenen gevonden
Bij De Waele in st-niklaas kan je ook huren en kopen
groetjes

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik6-12-2011 11:59:25

Ik weet niet vanwaar je bent?
Ik heb al goede namen gehoord over : Wellens (Herenthals), Lenders (Borsbeek) en Vergo-tex (St Kathelijne Waver). De eerste twee winkels zijn ook zondagvoormiddag open dacht ik. Alle bruidjes gaan precies al zo vroeg zien voor een kostuum... Ik trouw een dikke 2 maanden voor je en ga pas einde januari/februari zien hoor! Wij hebben wel enkel trouwkostuum voor verloofde te regelen, de rest van de suite voorziet zelf een kostuum! :-) Succes!! X

kim
7-7-2012
 Meld misbruik6-12-2011 18:15:29

Thx allemaal voor de reacties!

Bruidje: Woon in Londerzeel, dus Borsbeek is perfect voor ons :-) Zal het zeker voorstellen aan de mannen :-)
Wij hebben liever alles op tijd geregeld, zodat we de laatste maanden in rust kunnen doorbrengen. En aangezien onze suite toch redelijk groot is, willen zij ook op tijd hun kostuum hebben :-)

Groetjes x

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik7-12-2011 16:23:21

@ Kim, dat begrijp ik maar al te goed : ik ook zenne!
Ik heb slechts 1 kostuum te regelen natuurlijk, jullie een hele suite... :-) Succes!! X

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info