Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suite kleren huren...

7-12-2011 18:12:19
Hallo,

Wij zouden graag onze suite in "lang" zien...
Dit om niet echt een kakafonie te verkrijgen...
Nu heb ik al de vraag gekregen van m'n getuige waar je zo'n kleren kan huren?
Heeft iemand daar een idee van?

Alvast bedankt...

Groetjes,
Nathalie

Nathalie
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 659

Roxanne
25-6-2011
 Meld misbruik7-12-2011 19:12:50

Ja kan beter in P&C gaan kijken momenteel hebben ze daar nu voor de feestperiode ook lange kleren en zijn zeer mooi ... Gaan huren kan je niet in veel winkels.... meestal is dat alleen bruidskledij
deze winkel doet dat wel...
http://www.farahlove.be/
maar denk dat de hurprijzen en de prijzen in P&C ongeveer hetzelfde zijn....

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik7-12-2011 21:21:35

Bij Anne-Sophie smartshopping kan je aan "huurprijzen" suitekledij kopen. De moeite!

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik7-12-2011 23:03:59

In de rue de brabant in het noordkwartier in brussel kan je prachtige lange jurken kopen reeds vaanf 50 euro, voor dei prijs moet je zeker niet huren.Onze suite was helemaal gekleed van daar en idereen heeft succes gehad!
Ik kan op je persoonlijke mail foto sturen.
Het zijn geel luxe winkels en je moet ze allemaal binnengaan op zoek...
Ook feestelijke handtasjes vanaf 10 euro!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...