Nu Online
Momenteel zijn er 296 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek zelf maken...

7-12-2011 18:42:21
Hallokidoki,

Hier zijn we weer met nog een vraagje...

Ik zou graag zelf een gastenboek maken, omdat ik dat persoonlijker vind...
Zo'n Wish Tree vind ik ook super leuk, maar dat is leuk op het feest zelf...
Ik vrees dat je zo'n Wish Tree niet lang kan houden en ook het effect van een gastenboek vind ik leuker...

Maar hoe en waar moet ik in godsnaam beginnen aan zelf een gastenboek te maken...

Alle tips en ideetjes zijn meer dan welkom :))

Toedeloekes..........

Nathalie
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1466

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik7-12-2011 19:49:30

Via een site waar je fotoboeken kunt maken? Sommigen voorzien lege kaders waar achteraf fotos van degene die het geschreven heeft kan ingeplakt worden... Groetjes

Tineke
10-5-2013
 Meld misbruik7-12-2011 21:06:53

Hej,
wij hebben 4 vierkante witte canvassen gekocht. De avond zelf kunnen de mensen er iets opschrijven, die dat willen... We gaan deze vier dan ophangen in ons huis.
Heb het nog nooit gezien, weet niet hoe ik erop gekomen ben, maar vond het wel een leuk idee :-)

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik7-12-2011 22:15:29

Hey, wij gaan waarschijnlijk ook met zo'n canvas werken van onze foto... heb dit vorig jaar gezien op de trouw van een vriendin en ik vond dat zo leuk en eens iets 'anders'... Maar een gastenboek kun je gewoon maken op een site van fotoboeken vb. Pixum. Je kiest dan gewoon papier of fotopapier!

Lieve groetjes
Alessia

Sylvie
29-7-2016
 Meld misbruik8-12-2011 9:32:35

Wij laten de gasten iets op onze wc-deur schrijven (binnenkant) daarna ga ik die vernissen en zo hebben we altijd iets om te lezen in ons kleinste kamertje!
Ook gaan we op voorhand een foto nemen van al onze gasten en die dan in een kadertje op de tafels zetten als "plaatsaanduiding". Ook deze kadertjes komen nadien in ons toilet te gangen!

Groetjes
Sylvie

Janine
30-6-2012
 Meld misbruik8-12-2011 16:22:40

Ik zocht gewoon een boek te halen bij AVA en deze dan nog wat te versieren.
Had ook geïnformeerd naar foto's bij in het boek (bv polaroid) maar daar komen toch nog heel wat kosten bij.

Dus ik denk niet dat het zo speciaal gaat zijn bij ons :)

Saskia
25-8-2012
 Meld misbruik12-12-2011 15:28:48

ik maak ook een wishing tree, ik vind het een leuk idee en niet zo'n saai boek waar ze iets moeten inpennen.
Ik gebruik takken van een paasboom omdat die nogal kronkelig zijn en ik steek die in 2 vazen die ik versier met witte lintjes, pluimen, kasseien.
rond de vazen leg ik nog meer witte pluimen of lintjes met een kadertje ertussen of voor de vazen, in het kadertje steek ik er een gedichtje in dat ze mogen schrijven wat ze van de dag vinden.
Ik ga hartvormige kaartjes bij de boom leggen met veel balpennen. aan de kaartjes hangen lintjes. De mensen die graag iets noteren kunnen dat op zo'n kaartje doen en dan in de boom hangen.
Achteraf haal ik de kaartjes eraf en plak ik ze in onze trouwalbum, zodat later men kindjes die ook altijd kunnen bekijken

Brigitte
28-12-2012
 Meld misbruik8-1-2012 19:09:30

Mijn idee is, om witte niet te grote keien te gebruiken.
Ik zet een grote vaas klaar waar de keien in gaan als de gasten er iets hebben op geschreven.
Ik zorg voor permanente dunne stiften.
Dit kan je na het feest een mooi plaatsje geven in je woonkamer, zonder dat het te veel plaats in neemt.

Misschien vind je dit idee ook leuk!!!
Veel succes!!!

Ann
28-9-2012
 Meld misbruik12-1-2012 16:30:08

ikzelf heb al verschillende fotoalbums zelf gemaakt,
maar er kruipt zoveel tijd in

dus ik twijfel of ik het gastenboek zelf ga maken

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik12-1-2012 18:10:40

Via welk programma maak jij dat Ann?

Ann
28-9-2012
 Meld misbruik12-1-2012 18:38:11

Geen programma, met de eigen creativiteit ;-)
Ik maak ze uit handgeschept papier en naai dan alles aan elkaar zodat ik steeds een boek bekom.
het is vooral veel knip-, vouw- en plakwerk :p

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...