Terug naar overzicht
Oh super leuk!! Jullie weekend kan dus niet meer stuk!! :-)Wij gaan nog wachten met een kostuum tot einde januari, ik vind het nu persoonlijk nog veel te vroeg om te gaan zien... Nog een fijne middag!! X
Inderdaad! :-dWij vonden het ook wel nog wat vroeg maar in de winkel vonden ze het zeker niet abnormaal vroeg en we wouden zeker zijn dat we nog tijd hadden om ergens anders te gaan kijken indien nodig en om schoenen enz te vinden. Het feit dat we nu alles in 1x hebben is puur geluk en hadden we nooit verwacht! ;-)Groetjes!Evelien
Hey Evelien, zalig gevoel als dat ook in orde is hé! Ben blij te horen dat jullie ook alles in 1 keer gevonden hebben!Groetjes
Hoi Evelien! Dat moet idd een leuk gevoel zijn, kun je in ene keer dat 'to do' ding ook gaan afvinken :-) Wij gaan net als bruidje ook wachten tot in januari, ik hoop dat we zoveel geluk hebben en ook alles direct in ene keer kunnen kopen! Groetjes!
Hey Evelien!Super!En wel leuk dat jullie allebei in dezelfde winkel jullie 'outfit' hebben gevonden!!Wij gaan ook in januari is op jacht...groetjes!
Bedankt allemaal!Het is echt inderdaad leuk dat we dat ook weer kunnen afvinken! ;-)@Sandra: aangezien we een waardebon van € 200 hadden voor Pierre Yves omdat mijn kleedje ook van daar komt, was het natuurlijk wel eens de moeite om ook voor het ventje te gaan zien ;-).Groetjes!Evelien
Super leuk Evelien! Ik heb al veel positiefs gehoord over Pierre Yves maar valt de winkel ook mee qua prijs?
@ Dorien: goh, ik denk niet dat hij duurder is dan een andere trouwwinkel maar goedkoop is het ook niet :-). Ik denk dat je daar gewoon de prijs betaalt zoals die is want het zijn allemaal "merk"-kleren (bvb. Linea Rafaelli, Marylise, Maggie Sottero) en die hebben nu eenmaal een prijskaartje. Maar ik denk dat als je dezelfde jurk van hetzelfde merk ergens anders koopt, de prijs hetzelfde zal zijn :-). Als je natuurlijk is een andere winkel voor de eigen creaties gaat (bvb bij Mia Monta denk ik), dan zal dat goedkoper zijn. Voor ons was het gewoon dichtbij (+/- 1 km), wat wel makkelijk was :-). De trouwjurken die ik gepast heb, variëerden tussen 1300 eur en 2000 eur (het mijne was 1690 eur) en mijn ventje zijn outfit (3-delig kostuum + das + hemd + schoenen + riem) komt op 2000 eur.Groetjes!Evelien