Nu Online
Momenteel zijn er 327 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkostuum gevonden!

10-12-2011 12:04:00
Heyhey,

Even het goeie nieuws komen melden dat het ventje zijn trouwkostuum gevonden heeft!

Hij heeft in 1 keer alles gevonden: een 3-delig pak + hemd + das + schoenen + ceintuur dus hij is volledig gekleed :-d.

We zijn hiervoor eveneens bij Pierre Yves in Aalst geweest (waar ook ik mijn trouwjurk gekozen heb) en opnieuw waren ze echt heel vriendelijk. En ook de schoonmama heeft nog even wat mogen passen en ook al heeft zij besloten van nog wat te wachten, toch bleven ze even vriendelijk en was dit geen enkel probleem.

Mijn ventje ziet er echt prachtig uit! En gaat supergoed passen bij mijn jurk, wat ook belangrijk is ;-).

Groetjes!

Evelien.

Evelien
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1266

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik10-12-2011 12:33:53

Oh super leuk!! Jullie weekend kan dus niet meer stuk!! :-)
Wij gaan nog wachten met een kostuum tot einde januari, ik vind het nu persoonlijk nog veel te vroeg om te gaan zien... Nog een fijne middag!! X

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik10-12-2011 12:50:14

Inderdaad! :-d

Wij vonden het ook wel nog wat vroeg maar in de winkel vonden ze het zeker niet abnormaal vroeg en we wouden zeker zijn dat we nog tijd hadden om ergens anders te gaan kijken indien nodig en om schoenen enz te vinden. Het feit dat we nu alles in 1x hebben is puur geluk en hadden we nooit verwacht! ;-)

Groetjes!

Evelien

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik10-12-2011 19:27:06

Hey Evelien, zalig gevoel als dat ook in orde is hé! Ben blij te horen dat jullie ook alles in 1 keer gevonden hebben!

Groetjes

Effie
28-4-2012
 Meld misbruik10-12-2011 23:02:05

Hoi Evelien! Dat moet idd een leuk gevoel zijn, kun je in ene keer dat 'to do' ding ook gaan afvinken :-) Wij gaan net als bruidje ook wachten tot in januari, ik hoop dat we zoveel geluk hebben en ook alles direct in ene keer kunnen kopen! Groetjes!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik10-12-2011 23:07:43

Hey Evelien!

Super!
En wel leuk dat jullie allebei in dezelfde winkel jullie 'outfit' hebben gevonden!!
Wij gaan ook in januari is op jacht...

groetjes!

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik11-12-2011 9:50:54

Bedankt allemaal!

Het is echt inderdaad leuk dat we dat ook weer kunnen afvinken! ;-)

@Sandra: aangezien we een waardebon van € 200 hadden voor Pierre Yves omdat mijn kleedje ook van daar komt, was het natuurlijk wel eens de moeite om ook voor het ventje te gaan zien ;-).

Groetjes!

Evelien

Dorien
9-6-2012
 Meld misbruik12-12-2011 8:39:09

Super leuk Evelien! Ik heb al veel positiefs gehoord over Pierre Yves maar valt de winkel ook mee qua prijs?

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik12-12-2011 11:28:55

@ Dorien: goh, ik denk niet dat hij duurder is dan een andere trouwwinkel maar goedkoop is het ook niet :-). Ik denk dat je daar gewoon de prijs betaalt zoals die is want het zijn allemaal "merk"-kleren (bvb. Linea Rafaelli, Marylise, Maggie Sottero) en die hebben nu eenmaal een prijskaartje. Maar ik denk dat als je dezelfde jurk van hetzelfde merk ergens anders koopt, de prijs hetzelfde zal zijn :-). Als je natuurlijk is een andere winkel voor de eigen creaties gaat (bvb bij Mia Monta denk ik), dan zal dat goedkoper zijn. Voor ons was het gewoon dichtbij (+/- 1 km), wat wel makkelijk was :-). De trouwjurken die ik gepast heb, variëerden tussen 1300 eur en 2000 eur (het mijne was 1690 eur) en mijn ventje zijn outfit (3-delig kostuum + das + hemd + schoenen + riem) komt op 2000 eur.

Groetjes!

Evelien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info