Terug naar overzicht
Ik ken jouw probleem maar al te goed. Bij ons liggen de muziek smaken ook wel heel ver uit elkaar. Mijn vriend is een grote techno fan terwijl ik een folk lief hebber ben. Hij gaat naar I Love Techno terwijl ik naar het Boombal ga (voor zij die het kennen) Extremer kan het dus niet he! Maar verbazend genoeg hebben wij op 10min tijd een openingsdans gevonden. Wij gaan voor De Roos in de versie van Frees Souffriau. We vinden het beiden echt een heel mooi nummer. En in het begin dat zij samen waren noemde mijn ventje mij zijn roosje. Beter kan het dus niet.Ik wens je nog veel succes met je zoektocht!
Bright Eyes - First day of my lifeAdele - Make you feel my loveAdele - LovesongLandon Pigg - Falling in love at a coffee shopMetallica - Nothing Else MattersThe Zombies - this will be our yearNorah Jones - Come away with meEllie Goulding - Your songAqualung - Brighter than sunshine
Bij ons zal het waarschijnlijk Perfect Day van Lou Reed worden.
Wij kozen ook voor Perfect Day van Lou Reed = tijdloos.Groetjes,Ingrid
Voor ons moeten deze nummers zeker ergens gebruikt worden:Ellie Goulding: your songPhil Collins: groovy kind of loveChris Medina: what are wordsElvis Costello: sheThe notebook: feels like homeVan Morisson: have i told you lately that i love youSo happy together: the turtels (uittredelied)Ik hou van pop, hij houdt van metal maar deze vond hij zelf alemaal mooi.Tamara
zoek zoveel mogelijk liedjes op ivm liefde, luister dan eens naar de tekst en ja kan dan nog beslissen.Ons eerste gedacht was Tim mcgraw ft faith hill = it's your lovemaar uiteindelijk hebben we Kelly Clarkson = a moment like this gekozen omdat we meer naar onze tijd willen gaan :) mss eens een dagje muziek bekijken en beluisteren en beslissen :)
Bedankt allemaal voor de tips.Momenteel zijn we aan het denken om Blue Moon te nemen. Maar de oortjes blijven natuurlijk open voor andere mooie liedjes :p