Terug naar overzicht
Hey Evelien,Ooooh Super... Wij hebben deze week onze honeymoon geboekt :)Nu met het slechte weer kijken we er nog harder naar uit :))Groetjes,Nathalie................................
* waar staat toch die "like"-knop* ;-)Ja dat slechte weer doet inderdaad nog meer dromen! :-)Groetjes!Evelien
Dag Evelien,Ik ben er zeker van dat het geweldig gaat worden! Wij gaan ook naar Mauritius via Mauritius travel. Wij zullen er 4 april trouwen! Nog 111 dagen te gaan! Spannend. Veel plezier! GroetjesKelly
Hey Evelien,Leuk nieuwsje!!!Wij hebben hetzelfde probleem uiteraard met al die orkaan-toestanden...:-).Ik ga begin januari ook eens prijzen opvragen via mauritius travel (hebben jullie alles on-line geregeld trouwens??) en als dat zou tegenvallen, dan boeken we last-minute volgend jaar augustus of zo. Droom is nog altijd Aruba...maar Zanzibar is ook nog altijd een mogelijkheid!!Jullie kunnen alvast beginnen aftellen é...zon, exotisch strand, azuurblauwe zee...ME LIKE!!groetjes!Sandra
@ Kelly: tof tof, ik ken ook iemand die daar getrouwd is en de foto's waren super! :-d@ Sandra: wij hebben alles via mail geregeld (en ook een telefoongesprek of 2) :-). Zanzibar was bij ons ook een optie maar als je de wereldkaart bekijkt, ligt dat eigenlijk vlak bij elkaar en als we dan toch zolang op de vlieger zitten, wouden we eigenlijk toch liever op Mauritius zitten dan op Zanzibar ;-). Bovendien zijn er op Zanzibar naart schijnt ook veel beachboys die je constant vanalles willen verkopen en daar hadden we eigenlijk geen zin in :-). Nu maar hopen dat dit in Mauritius niet zo is maar heb daar toch nog niets van gelezen :-).Groetjes!Evelien
Hey Evelien,Mijn schoonzusje is in september nog naar Mauritius geweest en zowel zij als haar man vonden het echt het paradijs op aarde :-) dus het staat ook wel bij ons op het lijstje...maar ik vrees dat het toch boven ons budget zal liggen...De foto's van Mauritius waren in elk geval adembenemend...echt super!Dus jullie gaan er the time of your life beleven, ben er zeker van!!!! :-)groetjes!!
Hallo, Wij zijn daar ook op huwelijksreis geweest, ook hetzelfde hotel; En ik kan je zeggen alles is gewoonweg super! Het boeken hebben wij volledig per e-mail, post en telefoon geregeld. Alles was in orde.... Wij zijn heel tevreden van Mauritius Travel.Qua weer heb je in Mauritius geen regenseizoen (hebben ze ons gezegd). Je hebt alleen de periode dat er meer wind is en af en toe een bui. Een bui in Mauritius is 10 minuten regen (zonder temperatuurdaling) en dan terug stralende zon... Wij zijn eind augustus daargeweest en hebben tijdens ons heel verblijf één bui gehad. Maar alles is daar zo perfect dat je dat eigenlijk niet stoort. Je gaat even in de bar iets drinken en als je buiten komt is het terug stralend weer!Bij Beau Rivage heb je ook van die "beachboys", maar deze hebben de toestemming van het hotel. Ze komen wel eens vragen of je iets wilt kopen, maar zeg je neen laten ze je ook met rust. Wij hebben halverwege ons verblijf een kettingkje gekocht, en dan komen ze gewoon eens een babbeltje slaan van waar jullie zijn enzo. Ze zijn echt wel vriendelijk en zeer beleefd. Wij hebben er echt geen last van gehad.Als ik dit allemaal zo lees krijg ik echt heimwee... het was er echt prachtig!!!GroetjesAnnelies
Hallo Evelien,Dan toch Mauritius Wij ook!!!!Hebben echt alleen maar goede commentaren van de mensen hier op de site.Nu maar aftellen naar onze grote dag en zalige reis Succes.....
Ooooh keigoed!!! Wij gaan daar ook naartoe volgend jaar!! XX
Hoi !Mag ik eventjes vragen welke hotels jullie gekozen hebben?@annelies: is er daar ook echt wat te bezichtigen? Ale, ik bedoel: ik vind het zalig om te rusten en vrijwel niets te doen :), maar mijn liefje bezichtigt graag wel wat.. En we zijn vollop op zoek naar een mooi compromis.. Als iemand me hiermee kan helpen.. THx!
@ TizianaHallo, Je hebt daar vanalles om te doen hoor. Je hebt verschillende trips. Wij hebben een daguitstap naar het noorden gedaan en eentje naar het zuiden. Zo hadden we ongeveer het hele eiland gezien. Deze trips gaan van bijna oerwoud tot tempels, shoppen, culturele dingen,... Het is een eiland met veel variaties. Wij hebben ook "Island hopping" gedaan. Dit is een daguitstap met de speedboat naar verschillende eilandjes met een strandbbq...Wij hebben deze trips geboekt via Cathay tours, misschien dat je hierover meer kan vinden op een website... Onze daguitstappen waren met een privé chauffeur. Dus je moet je niet aan bepaalde uren houden ofzo, je spreekt gewoon een uur af met je chauffeur en doet en laat wat jullie zelf willen. GroetjesAnnelies