Terug naar overzicht
Hey, ik zal het mjne doormailen, wil jij dan het uwe doormailen want ik twijfel ook over men lay out. groetjes
Haha ons verwelkoming en aansteken van de huwelijkskaars is hetzelfde:)
Hallo, Ik heb zojuist ons misboekje naar je doorgestuurd!GroetjesAnnelies
Mercikes allebei!!@ Britt: Ja zag het ook net!! populaire teksten hé!
je mag het altijd ook naar mij doorsturen :-)isabelleke1@hotmail.comthx !!
Zouden jullie mij ook een kopietje willen sturen ladies? Wij gaan ook voor mis zonder eucharistie :) merciiiiii xxxshanna_v@telenet.be
Hallo, kunnen jullie mij ook een kopietje sturen? we gaan ookneen viering hebben zonder eucharistie. Bedankt!!! greentje@hotmail.com
Hallo, zouden jullie ook naar ons kopietjes willen doorsturen? Ook wij gaan voor een viering zonder eucharistie en zoeken inspiratie :) Alvast bedankt!yorickenjoketrouwen@hotmail.com
Hallo!!! Wij gaan ook voor een viering zonder eucharistie. En twijfel ook wat over de indeling. Zou je evt ook wat voorbeeldjes naar ons kunnen doorzenden?Bedankt!!!! elketjegovaert@hotmail.com
Hallo'kes,We gaan ook voor een huwelijksviering zonder eucharistie en zoeken dringend inspiratie! Heeft iemand al mooie teksten of is de viering al af? Jullie mogen deze steeds doormailen naar mij!geertrui.thevissen@telenet.beIk zit namelijk met de handjes in de haren :-)
Hoi,zouden jullie je boekje ook naar mij willen sturen? ik kan ook nog wel wat voorbeeldjes gebruiken voor een viering zonder eucharistie. Voornamelijk de volgorde vind ik nogal moeilijk...laurapostelmans@gmail.comMerci :)