TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
An
18-5-2012
|
16-12-2011 21:07:42
Bij gaan de naaisters lusjes voorzien waarin de bh dus vast kan gemaakt worden aan het kleed. Als BH ga ik kiezen voor een half "corset" waarbij de haakjes lager zitten dan een gewone bh zodat ze niet zichtbaar zijn. Ik denk wel dat ze sowieso veel kunnen doen hoor. Mijn schoonzus had een gewone witte BH van Esprit gekocht en die hadden ze dan kapot geknipt en in haar kleed verwerkt. Om maar een voorbeeldje te geven :).
|
|
Eva
23-3-2012
|
16-12-2011 21:09:38
Ik heb een E-cup die misschien nog naar een D zal teruggaan. Ik heb bewust gekozen voor stevige bandjes en een mooi gevormde décolleté zodat ik van de avond kan genieten en niet de hele tijd ongemakkelijk mijn jurk naar boven moet trekken! Bij dit kleed moet ik bij de eerste passing mijn bruidsbh meenemen en die zullen ze er wrs in naaien. Weet wel niet of ze dit overal doen, gewoon eens vragen bij de zaken waar je gaat passen! Trouwjurken moet je trouwens op je lijf zien, want wat bij de ene prachtig staat staat bij de andere als een jute zak bij wijze van spreken ;D Veel plezier met je zoektocht!
|
|
Jana
17-9-2011
|
16-12-2011 21:44:23
Mijn jurk had ook speciale lusjes waar mijn BH aan vastgemaakt werd, om genante situaties te vermijden
|
|
benita
8-9-2012
|
17-12-2011 1:26:32
Hoi, Ik heb ook een jurk met lage rug en bustier, en mijne bh gaan ze kapot knippen en in mijn jurk vastnaaien. Heb dan natuurlijk niet veel geld uitgegeven aan mijne bh
|
|
heidi
|
17-12-2011 8:06:04
ik denk dat alles afhangt wat voor jurk je hebt... ik had er eentje met bh in +nog een corset appart in de jurk verwerkt, in het totaal dus 3laagjes om toe te doen, dit zal waarschijnlijk wel komen omdat het een bustiermodel was en wel een zeer zwaar kleed was...ik had helemaal geen bh meer nodig, alles was goed ingespannen en kon niet meer weg.
|
|
francis en joeri
6-7-2012
|
17-12-2011 9:19:57
mijn jurk heeft dat niet ik heb gekozen voor een torslet gezozen , ook omdat zit mijn buikje mooi weg werkt
gr francis
|
|
Silke
5-5-2012
|
17-12-2011 9:43:29
in mijn kleedje komen ook lusjes voor mijn bh.
|
|
Evelien
1-9-2012
|
17-12-2011 9:48:29
Heyhey,
Mijn jurk heeft nog niets ingenaaid zitten dus ik ben nog op zoek naar goede lingerie :-). Ik ga zien wat het geeft bij mijn eerste pas, indien nodig ga ik ook vragen om er lusjes aan te hangen maar ik heb nogal een hoog bustier model gekozen en tijdens het passen had ik ook al een bh aan zonder bandjes en dit leek geen enkel probleem :-). We zullen dus wel zien ;-).
Groetjes!
Evelien
|
|
Britt
23-6-2012
|
17-12-2011 10:08:47
In mijn kleed zit al een BH in verwerkt.Ik bn ook vrij zwaar van borst en had altijd gezegd dat ik bandjes wou zodat ik mij beter zou voelen. Maar heb uiteindelijk toch voor een bustier model gekozen en voelde mij daar goed mee. Mijn kleed wordt achteraan gesloten met touwen en deze zullen strak genoeg aangetrokken worden.
groetjes Britt
|
|
inge
15-9-2012
|
17-12-2011 15:39:48
Bij mij hetzelfde, had gezworen geen bustier te nemen. maar het kleed voldeed aan alle wensen, maar het was wel een bustier. Gepast en zit perfect. Met ingewerkte bh, voelt goed aan.
|
|
nathalie
19-5-2012
|
19-12-2011 15:33:15
Ik heb zelf een bustier kleed en daar zit natuurlijk een beetje een corset in zodat het kleed kan opblijven. Toen ik jurken ging passen had ik ook een bh zonder bandjes aan maar dit was eigenlijk irritant om dan ook nog is dat corset daar tegen te voelen. Ik was zelf ook wat bang om geen bh te kiezen (denk blijkbaar altijd aan zo'n scenario dat ik daar opeens zou staan als iets afzakt :)) maar het zit echt comfortabel en je zit zo vast dat je volgens mij niet bang moet zijn om geen bh te kiezen hoor.
|
|
Nancy
10-9-2011
|
26-12-2011 20:48:21
In mijn kleed zat een bh inverwerkt, het was een sissikleed met vanboven een corset. Ik had lingerie gekocht maar een bh eronder was niet te doen. Mijn kleed had balijnen erin en mijn bh corsetje ook dus heb gewoon geen bh gedragen en alles zat super goed.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|