Terug naar overzicht
Hallo, ik zou het einduur van de receptie er op zetten. Zo weten de mensen dat ze tegen dan moeten vetrekken en is het ook niet raar als ze vriendelijk de deur gewezen worden door de mensen van de feestzaal.Groetjes Wendy
ik zou zeker einduur vermelden, wordt volgens mij altijd (of toch bijna altijd) gedaan. is ook duidelijk voor de genodigden. succes!
Bij ons staat het er ook op!
wij gaan het uur er ook bijzetten, inderdaad is het anders moeilijk voor de mensen.ook kunnen er anders mensen zijn die later binnnekomen maar al meteen door zouden moeten en niet wisten dat het dan al afliep
Inderdaad, het zorgt ervoor dat mensen op tijd komen en het niet erg vinden dat ze moeten vertrekken. Ik zou het einduur een half uurtje eerder zetten dan het moment dat je de laatsten echt de deur uit wil hebben.
Ik zou het er inderdaad ook opzettten. vorig jaar zijn wij ook naar een receptie geweest, en het was handig dat we wisten dat we om een bepaald uur verwacht werden om te vertrekken.
Zeker het einduur vermelden, doen wij ook hoor!
Zeker opzetten, en misschien doen wat Eline zegt, een half uurtje vroeger zetten want de mensen blijven zeeeeker plakken :)