Nu Online
Momenteel zijn er 589 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau getuige

21-12-2011 20:43:46
Hoi allemaal,
Hier ben ik weer met een vraag :-)
Wat geven jullie als cadeau aan de getuigen?
Mijn (momenteel vrijgezelle) zus is mijn getuige, net als een vriendin (mijn zus voor de kerk, mijn vriendin voor de wet)
Aan mijn ouders geef ik een kristallen hart (http://www.origineelkadootje.com) met een tekst ingegraveerd
Maar ik heb dus echt geeeeeeen idee wat ik aan mijn zus kan geven. (ik was al aan het denken een weekendje disneyland parijs, maar dat komt nogal duur uit...)

Groetjes
Stefanie

Stefanie
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 974

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik22-12-2011 12:43:02

Heyhey,

Wij hebben ook elk 2 getuigen en gaan waarschijnlijk een soort van Bongo-bon kado geven :-).

Niet echt origineel maar daar gaan ze meer aan hebben dan een foto van ons bvb ;-).

Groetjes!

Evelien

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik22-12-2011 12:47:38

Hey,
Onze getuigen (onze zussen) kregen een cadeaubon van Ici Paris XL, elke vrouw kan daar wel iets mee doen hé
groetjes

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik22-12-2011 20:05:02

bedankt voor de tips dames!veel plezier nog met de voorbereidingen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...