Terug naar overzicht
Hey Nathalie,Wij hebben hier ook aan gedacht en gaan het wss als volgende doen.Per tafel leggen we een gelamineerd papier (dat we nog uitsnijden in de vorm van een afgerolde perkamentrol, weet je wel)Op één kant staat wat er te eten is en op de andere kant staan de "feestregels"Het kan ook zijn dat we dit nog op een andere manier op de tafels leggenWe gaan namelijk in de bloemstukken een stok steken met aan de bovenkant gelamineerd papier met de vermelding "familie gorissen", "collega's stefanie" edHet kan zijn dat we aan het stukje stok dat zichtbaar is een touw binden, dan in de feestregels 1 gaatje perforeren en het dan zo aan het touw hangen;Kan je volgen? ;-)Veel succes nog met de voorbereidingen!groetjes
Hey...Mmmm, ja, ik ben mee ;)Leuk idee :)Maar wat zet je op zo'n feestreglement eigenlijk?Geen idee hoe ik daar ben op gekomen, maar 't lijkt me leuk ;)Groetjes.............
Hey, dit is een voorbeeldjes van zo'n feestreglement... http://trouw.bigske.be/feestreglement.html http://onzetrouwpagina.com/trouwen.asp?pagina=veronique...
Mercikes Alessia...Ik ga direct eens kijken se :))
Dat zijn inderdaad ook de "feestregels" die wij gebruikenvond ze echt wel tof, geeft een grappige toets aan de avond én zorgt ervoor dat mensen die elkaar niet kennen en aan dezelfde tafel zitten (vrienden & kenissen bvb) iets hebben om over te babbelen :)
Nathalie,Ik heb je mijn feestregelment gemaild!Groetjes
hey nathalie, Wij hebben ook een feestregelment en we gaan dat op de receptie tafels leggenWe hebben ook bij gezet dat het bruidspaar vrij is van alle regelmenten en dat ze mogen doenen laten wat ze willen :-)Ik vind een feestregelment wek supertof, het brengt direct al wat sfeer...Ons menu heb ik achterstevoren geschreven en erbij gezet, veel succes met het ontcijferen van de menu groetjes!Ellen
hei..wij hebben ook met een feestregelement gewerktik had voor elke persoon 1op elke plaats had ik eentje gelegd, opgerold met een turkoise (onze trouwkleur) strikje rond.onze gasten vonden het allemaal supertof, en de meesten hebben hem mee naar huis genomen, en hebben hem nu nog, er word nu nog op elk feestje erover gepraat, en een aantal regels opnieuw herhaald waar we ons die avond aan houden, heel tof...ale je mij je mailadres geeft zal ik onze versie eens doormailengroetjes
@ Hannelore, mercikes he, ik ga sewwes eens kijken se :)@ Stefanie... Ik vind dit ook leuk... De voorbeeldjes die Alessia had doorgestuurd vond ik wel grappig... Sewwes die van Hannelore eens bekijken se ;)@ Ellen... Dat is ook nog een idee om alles achterstevoren te schrijven... Plezier gegarandeerd...@ Rafa... dat zou super zijn :)nathaliemeysman@skynet.be
Hey, Ik had hier nog nooit van gehoord, maar de voorbeeldjes die ik al gezien heb zijn echt wel super.Zouden jullie het erg vinden om ze ook naar mij te mailen aub?lynn_vanmeir@hotmail.comGroetjes,Lynn
Hey,Ik had hier nog nooit van gehoord en was er aanvankelijk ook niet voor te vinden ... Tot ik net voorbeelden las, schitterend! Willen jullie jullie versies ook naar mij doorsturen? nathalietorfs@hotmail.comAlvast heel hard bedankt en super idee!
Hallo,Wat een super tof idee, nog nooit van gehoord!Op de sites dat Allesia doorgaf staan inderdaad leuke dingen!Hannelore en Rafa, zien jullie het zitten om jullie 'regelement' ook eens naar mij door te mailen?Super bedankt!Grietgrietmeersman@hotmail.com
Leuk idee, misschien doe ik dit ook wel. Brengt inderdaad wat sfeer.
Heey!! Leuk idee!!! Ik had er ook nog nooit van gehoord! Kan iemand mij een voorbeeld doormailen?Super bedankt.Groetjes
HeySuperleuk idee! Ik had er ook nog nooit van gehoord maar het komt mss ook wel op onze tafels te liggen :-)Groetjes!