Nu Online
Momenteel zijn er 620 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestreglement - Menukaart...

21-12-2011 21:14:50
Hey Bruidjes en gommetjes...

Wij zouden graag een feestreglement maken... Geen idee waarom, maar dat lijkt ons leuk...
Nu vragen we ons enkel af, wat zet je daar eigenlijk op?
Zet je dat aan de ingang of zet je dat op elke tafel?

En wat met de menu-kaart...?
We werken met verschillende standjes waarop er een voor- en hoofdgerecht staat...
Dat maakt het voor de mensen misschien al gemakkelijker als ze op voorhand kunnen zien wat "de pot schaft"...

Wij gaan een verlovingsshoot laten doen en zouden graag zo'n menu-kaart maken met een foto van die shoot op...
Maar weer hetzelfde...
Waar zet je die kaart? Logisch is dat je die op tafel zet, maar doe je 1 per tafel, 1 per persoon of 1 per koppel?

Groetjes......................

Nathalie
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 2543

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik21-12-2011 21:22:19

Hey Nathalie,

Wij hebben hier ook aan gedacht en gaan het wss als volgende doen.
Per tafel leggen we een gelamineerd papier (dat we nog uitsnijden in de vorm van een afgerolde perkamentrol, weet je wel)
Op één kant staat wat er te eten is en op de andere kant staan de "feestregels"
Het kan ook zijn dat we dit nog op een andere manier op de tafels leggen
We gaan namelijk in de bloemstukken een stok steken met aan de bovenkant gelamineerd papier met de vermelding "familie gorissen", "collega's stefanie" ed
Het kan zijn dat we aan het stukje stok dat zichtbaar is een touw binden, dan in de feestregels 1 gaatje perforeren en het dan zo aan het touw hangen;
Kan je volgen? ;-)

Veel succes nog met de voorbereidingen!
groetjes

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik21-12-2011 21:31:36

Hey...

Mmmm, ja, ik ben mee ;)
Leuk idee :)

Maar wat zet je op zo'n feestreglement eigenlijk?
Geen idee hoe ik daar ben op gekomen, maar 't lijkt me leuk ;)

Groetjes.............

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik21-12-2011 21:38:14

Hey, dit is een voorbeeldjes van zo'n feestreglement... http://trouw.bigske.be/feestreglement.html http://onzetrouwpagina.com/trouwen.asp?pagina=veronique...

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik21-12-2011 21:41:55

Mercikes Alessia...
Ik ga direct eens kijken se :))

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik22-12-2011 8:23:58

Dat zijn inderdaad ook de "feestregels" die wij gebruiken
vond ze echt wel tof, geeft een grappige toets aan de avond én zorgt ervoor dat mensen die elkaar niet kennen en aan dezelfde tafel zitten (vrienden & kenissen bvb) iets hebben om over te babbelen :)

Hannelore
21-4-2012
 Meld misbruik22-12-2011 9:12:07

Nathalie,
Ik heb je mijn feestregelment gemaild!

Groetjes

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik22-12-2011 9:47:25

hey nathalie,

Wij hebben ook een feestregelment en we gaan dat op de receptie tafels leggen
We hebben ook bij gezet dat het bruidspaar vrij is van alle regelmenten en dat ze mogen doenen laten wat ze willen :-)
Ik vind een feestregelment wek supertof, het brengt direct al wat sfeer...
Ons menu heb ik achterstevoren geschreven en erbij gezet, veel succes met het ontcijferen van de menu

groetjes!

Ellen

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik22-12-2011 9:49:55

hei..
wij hebben ook met een feestregelement gewerkt
ik had voor elke persoon 1
op elke plaats had ik eentje gelegd, opgerold met een turkoise (onze trouwkleur) strikje rond.
onze gasten vonden het allemaal supertof, en de meesten hebben hem mee naar huis genomen, en hebben hem nu nog, er word nu nog op elk feestje erover gepraat, en een aantal regels opnieuw herhaald waar we ons die avond aan houden, heel tof...

ale je mij je mailadres geeft zal ik onze versie eens doormailen

groetjes

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik22-12-2011 10:29:00

@ Hannelore, mercikes he, ik ga sewwes eens kijken se :)

@ Stefanie... Ik vind dit ook leuk... De voorbeeldjes die Alessia had doorgestuurd vond ik wel grappig... Sewwes die van Hannelore eens bekijken se ;)

@ Ellen... Dat is ook nog een idee om alles achterstevoren te schrijven... Plezier gegarandeerd...

@ Rafa... dat zou super zijn :)
nathaliemeysman@skynet.be

Lynn
21-4-2012
 Meld misbruik22-12-2011 15:42:10

Hey,

Ik had hier nog nooit van gehoord, maar de voorbeeldjes die ik al gezien heb zijn echt wel super.
Zouden jullie het erg vinden om ze ook naar mij te mailen aub?
lynn_vanmeir@hotmail.com
Groetjes,
Lynn

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik22-12-2011 19:52:15

Hey,

Ik had hier nog nooit van gehoord en was er aanvankelijk ook niet voor te vinden ... Tot ik net voorbeelden las, schitterend! Willen jullie jullie versies ook naar mij doorsturen? nathalietorfs@hotmail.com

Alvast heel hard bedankt en super idee!

Griet
21-4-2012
 Meld misbruik22-12-2011 20:20:45

Hallo,

Wat een super tof idee, nog nooit van gehoord!
Op de sites dat Allesia doorgaf staan inderdaad leuke dingen!
Hannelore en Rafa, zien jullie het zitten om jullie 'regelement' ook eens naar mij door te mailen?

Super bedankt!

Griet
grietmeersman@hotmail.com

inge
15-9-2012
 Meld misbruik22-12-2011 21:07:59

Leuk idee, misschien doe ik dit ook wel. Brengt inderdaad wat sfeer.

Maya
7-7-2012
 Meld misbruik23-12-2011 19:59:34

Heey!! Leuk idee!!! Ik had er ook nog nooit van gehoord! Kan iemand mij een voorbeeld doormailen?
Super bedankt.

Groetjes

Femke
8-9-2012
 Meld misbruik27-12-2011 12:10:52

Hey

Superleuk idee! Ik had er ook nog nooit van gehoord maar het komt mss ook wel op onze tafels te liggen :-)

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...