Nu Online
Momenteel zijn er 638 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eigen ontwerp uitnodiging laten drukken

22-12-2011 11:48:12
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een adres in de regio rond Antwerpen waar ze ons eigen ontwerp kunnen drukken.
Wat zeer belangrijk is voor ons, is dat we op voorhand een proefdruk op papier kunnen hebben. Niet iedereen doet dit blijkbaar. Bij sommigen ligt de min. oplage veel te hoog (250 st), anderen doen enkel een proef op pdf...
Is formaat A5, langs beide zijden bedrukt, min. 350g, glossy of gelamineerd langs beide zijden. Met omslagen bij in heb ik nu al een prijs voor 144 euro (incl. btw).
Iemand een idee waar ik beter zou af zijn?

Alvast bedankt!
San

Sandra
18-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 948

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik22-12-2011 11:55:04

ik weet dat je bij carta rosa ( online shop zitten in brasschaat) een proefdruk op papier kan laten aanvragen voor een paar euro's

voor de rest, zoek wat lokale drukkerijen op ( via telefoonboek) en ga er een keertje langs, die komen heel vaak goedkoper uit.

An
18-5-2012
 Meld misbruik22-12-2011 12:29:50

He Sandra

Wij hebben ook een eigen ontwerp en gaan dit wss inderdaad bij carta rosa in brasschaat laten drukken. Heb nog geen contact met hen opgenomen, maar laat ons zeker weten wat je bevindingen zijn! Ben benieuwd. Als je een andere vindt hoor ik het ook graag.

Nog veel succes met de voorbereidingen!

An

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik22-12-2011 16:35:47

Hoi

Wij hebben ook een eigen ontwerp (in gedachten) en we werken samen met een voormalig bruidje van op deze website om ons ontwerp op papier te krijgen (Kim Van Geyte; is ondertussen al gelukkig getrouwd ) . Kim is van Brasschaat afkomstig. We krijgen zowel de proefjes via PDF en als we helemaal content zijn dan wordt er een proefdruk op papier gemaakt. Ze heeft ons nu al geweldig hard geholpen met nadenken over wat voor ons de beste keuze was (soort papier, ontwerp, manier van drukken, ...), dus ik kijk echt al uit naar het resultaat! We hebben zopas onze tekst aan haar aangeleverd en na de feestdagen gaat ze er mee aan de slag. Spannend!

Ze heeft ondertussen een eigen bedrijfje in bijberoep opgericht (Bellaboo), en heeft vroeger bij CartaRosa gewerkt en werkt nu denk ik nog altijd voor een grafisch vormgever. Haar contactgegevens zijn: www.bellaboo.be en info@bellaboo.be

Lieve groetjes

Chantal

pit
18-5-2012
 Meld misbruik22-12-2011 20:00:43

hey ,

Ik zou ook cartarosa.be aanraden.
Op publibytes.be kan je een offerte aanvragen.
Dit is de site van de digitale drukwerkwinkel. (allemaal eenzelfde drukker hoor)
Wij hebben onze "save the date" kaartjes daar al laten drukken en gaan de rest van ons drukwerk daar ook laten drukken. Alles eigen ontwerp.
Mijn zus haar trouwuitnodiging en ondertussen al 2 geboortekaartjes zijn daar ook gedrukt. Alle drie eigen ontwerp. Echt goede service en goede kwaliteit!!!!
Groetjes,
Pit

An
18-5-2012
 Meld misbruik22-12-2011 23:01:35

Hey Chantal,

Bedankt voor tip en de gegevens! Haar site ziet er veelbelovend uit, dus als ons ontwerp af is, zal ik haar ook zeker eens contacteren.

Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik23-12-2011 8:49:41

Ben gisteren dan toch maar naar Cartarosa geweest. Service lijkt me inderdaad zeer correct. Halfweg volgende week zouden we de proefdruk in de bus moeten krijgen.
'k Hou jullie op de hoogte!

Thx,
San

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info