Nu Online
Momenteel zijn er 620 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestregelementjes

22-12-2011 17:48:40
Hey Bruidjes ja ja ik ben ijverig bezig hoor, nu las ik hier op het forum dat er feestregelementjes zijn! tof idee!

willen jullie jullie feestregelementje even doormailen zo ben ik weer een paar ideetjes rijker!

dank u bruidjes!

groetjes Jill

Jill
10-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 793

Cindy
17-9-2011
 Meld misbruik22-12-2011 20:39:23

Feestregels

Het feest begint bij het begin en het einde is zoek.

Alle moderne kleding wordt toegestaan behalve: Mouwen zonder jurken en pijpen zonder broeken.

Wie kwaadgeluimd hier binnen huppelt, wordt opgevrolijkt of eruit geknuppeld.

Het feest wordt geopend met het loszwaaien van de deuren van de zaal, zodat volluk roepen overbodig is.

Een ieder zorgt voor een goed humeur.

Het is voor getrouwde mannen/vrouwen verboden te laten merken dat het huwelijk geen lolletje is, dit om te voorkomen dat het feest voortijdig is afgelopen.

Voor die gezichten welke niet in de vereiste plooi zijn, wordt het strijkijzer warm gehouden voor een feestlift.

Bij het zingen van feestliederen moet iedereen uit volle borst meezingen, ook zij die geen volle borst hebben.

Bij het zingen gelieven de hakkelaars iets eerder te beginnen, zodat allen tegelijk eindigen.

Dat u niet kunt dansen, wil niet zeggen dat u aan de kant mag blijven zitten.

Het is verboden om eventuele hulpmiddelen zoals contactlenzen, brillen, kunstgebitten, korsetten e.d. met elkaar te ruilen; iedereen feest met zijn eigen gereedschap.

Aan allen wordt gevraagd niet harder te slurpen aan zijn glas, dan de muziek speelt.

Iedereen die niet meer zonder haperen kan zeggen:"visser Frits vist frisse vissen" wordt als dronken beschouwd.

Bij het verkeer van en naar de toiletten zal er geen controle plaatsvinden op het alcoholmisbruik. Wel zal ter plaatse een maximum snelheid gelden van 50 kilometer per uur.

Het is ten strengste verboden het glas van uw buurman of buurvrouw te ledigen zolang deze het zelf nog kan

Tevens is het verboden het gebit aan tafel uit te doen, daar dit aanleiding kan geven tot diefstal.

Ontdekkingsreizen onder tafel zijn ten strengste verboden.

Wie met iets leuks uit de hoek komt, hoeft niet bang te zijn er weer ingetrapt te worden.

Iedereen die iets wil doen, gelieve dit niet te laten en zij die iets willen doen gelieve dit zachtjes te doen.

Gasten die een spreker of artiest uitlachen of uitfluiten, worden onmiddellijk op diens plaats gezet.

Alle gasten worden verzocht na afloop van het feest zijn eigen man of vrouw mee te nemen en niet een ander er mee op te schepen.

Na afloop zijn er kruiwagens beschikbaar om de gasten naar huis te rijden.

Bij het naar huis gaan, overtuigen een ieder zich of hij wel in het bezit is van z'n eigen jas, z'n eigen verstand en z'n eigen vrouw. er zal geen gelegenheid tot ruilen zijn.

Wie opmerkingen heeft over dit feest moet binnen 2 maanden zelf een beter feest geven.

Zoiets? :)

Succes!

Cindy

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik22-12-2011 22:01:36

Hey Jill, ik wil je het onze wel doormailen!

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik23-12-2011 14:19:56

kunnen deze naar mij ook doorgemaild worden alsjeblieft??????? :)

melissa.martens@scarlet.be

Thx!!!xxx

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik23-12-2011 19:04:50

Hey Carmen,
Kan je het naar mij ook mailen aub?
sonja@scharent.be

Dankjewel!
Sonja

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik23-12-2011 22:44:43

Verstuurd!

Valérie
1-9-2012
 Meld misbruik4-1-2012 10:38:03

Vind ik ook wel een leuk idee, wil er iemand mij dit ook doorsturen: valeke_21@msn.com
Alvast bedankt.

Valérie

Lindsey
22-6-2013
 Meld misbruik16-1-2012 16:15:24

Deze zouden ook welkom zijn bij mij: galaxia@skynet.be
alvast een dikke merci!!
groetjes

anja
14-7-2012
 Meld misbruik28-2-2012 9:43:37

hallo,

kunnen jullie het ook naar mij mailen

dank je wel
anja
nicodewil@base.be

Daphné
21-9-2012
 Meld misbruik29-2-2012 20:12:46

Hallo

Vind het feestregelment wel tof gevonden!!Willen jullie het eens naar mij ook doorsturen aub?

daphne.hiele@gmail.com

Alvast een dikke merci xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...