Terug naar overzicht
Hoi Alessie, nu ben ik suuuuper benieuwd hoe het er uit ziet :DMag ik toevallig een fototje zien?Groetjes! xx
hey,ik had vorig jaar redelijk korte coupe (carré), heb dan ook vorig jaar extensions laten plaatsen! na 5 maand was dat: van amaaaai wat een verschil van lengte als ze eruitgingen! natuurlijk hebben ze wel goede verzorging nodig! en nu heb ik lange haren :) het klinkt raar maar het helpt!groetjes
Ik zou Zééééker Géén extensions zetten! Niet alle haren kunnen daartegen.Ik heb er jaren geleden ook gehad, en mijn haar is er nu nog steeds van aant herstellen..Dus zeker niet doen !Ik ga misschien extensions inzetten met een klipsysteem, dat is maar voor een dag..Hoe zag je haar er uit? Nu ben ik ook serieus benieuwd !!! :) :) :)Waar heb je je ideetjes gehaald?Want ben ook aant zoeken, maar vind t zoooo moeilijk! xxx
Ja , zou ook wel eens willen weten waar je ideetjes van hebt gehaald.. Is er een site waar je veel mooie trouwkapsels terugvindt ?ps: 't schijnt dat je haar sneller groeit als je het in een staart steekt;-) van horen zeggen wi
na jaren? nog steeds aan het herstellen?? dan is er echt wel iets fout gelopen dan. bij mij hebbe ze dat toen in mijn haren gelast! en dan daarna met speciaal middel kon ik het er gewoon uitglijden! tis ook te zien welke extension! als je het laat doen gelijk bij de negertjes (sorry voor dit woord) dan draaien ze volledig je haar omhoog op een drol en dan heb je wel kapotte haren! dat zou ik nooit aanraden!
Hey, ik heb veel ideetjes opgedaan op de volgende sites: http://www.projectwedding.com/photo/browse?tag=hair http://www.maggiesottero.com/maggieBrides.aspx
Oh leuk!! 'k ga es e kijkje nemen ;-) Ik heb al zitten denken welk kapsel best bij mijn kleed zal passen...
wat een zaaaaaaaaaaaalige sites !! mercie!
je kan bij de apotheker vitamines halen, goed voor haar en nagels... ik neem aan dat het daar misschien wel sneller van zal groeien?groetjesJoyce
Je hebt bij de apotheek inderdaad supplementen om je nagels en je haar te versterken. Ik heb een vriendin en die neemt deze al een hele tijd, om het haaruitval door de cortisone tegen te gaan. En daar wordt haar haar niet alleen voller en sterker van, maar het groeit ook sneller. Bijkomend voordeel : je nagels worden sterker en scheuren dus minder snel.
hey,Ik neem nu ook zulke pilletjes... Ikzelf heb heel lang haar maar verschrikkelijk dun. Ikzelf neem Omnivit hair care, maar ikzelf neem het al 1maand (elke dag 2 pilletjes... of het helpt? .... zie nog niet zoveel verschil.... maar zal mms psychologisch een beetje helpen, en moet het ook min drie maand nemen dus....Er is ook Pil-food: is iets gelijk aardig... ook vanbij de apotheek.Groetjes Ellen
Cystine B6, zijn ook vitamines van de apot. speciaal voor haar en nagels maar je moet ze 2 a 3 maanden nemen om resultaat te zien Groetjes