Terug naar overzicht
Mooie shop. Zeer veel uitgebreide informatie te vinden. Maar wat dan wel toch paradoxaal is of vergis ik mij:...nergens is er een adres, ondernemingsnummer, telefoonnummer,...te bespeuren, uitsluitend een 'gmail-account'. Die gegevens zijn wettelijk verplicht, tot daar toe...ik ben helemaal niet paranoide, maar ik vind dit een beetje ruiken naar of zwartwerk of fraude of mogelijke problemen bij het retourneren van producten. Kan er ook compleet naast zitten natuurlijk.grtz www.discovideo.be
als je een beetje googled op internet vind je allemaal slecht commentaren over deze site. Het is een chinees bedrijf geregistreerd in Denver USA. Ik zou dan eerder gaan voor lightinthebox hoewel die ook niet zo geweldig zijn zou ik daar toch al meer vertrouwen in hebben.Het is ook bizar dat het geschreven is in slecht nederlands ( google translate?) en sommige stukken gewoon in het engels.
Ja, ik weet het.. Dat had ik ook al opgezocht en gevonden.. Maar misschien dat iemand hier toch al wat ervaring mee had.. Ik ga het zeker niet proberen :)Bedankt voor de reacties :)
Hey girls. Even ter info: lightinthebox is echt af te raden. Ik heb dit bedrijf even nageplozen en de onderneming is echt niet fris. Hoe verleidelijk het ook is, blijf er van weg!
Ik moet zeggen dat ik met ligtinthebox geen enkel probleem heb gehad!!Ik heb daar m'n bedankjes besteld en heb deze zo'n 10 dagen later al ontvangen en alles in perfecte staat!Wel kreeg ik nadien nog een factuur van fedex voor het verzenden (douanekost) maar daar kunnen zij niets aan doen natuurlijk!
Beste TizianaIk heb er een kleedje besteld voor mijn volwassen bruidsmeisje...Wanneer ik het ontvangen heb zal ik je weten te zeggen hoe het meevalt :-)groetjesKatrien
ooh! dankjewel Katrien!! :) Dat zou fijn zijn!Groetjes!
Hoi Katrien,Heb jij jouw jurkjes al ontvangen?Ik heb er net ook een korte trouwjurk besteld voor op vakanitie..wie niet waagt niet wint hé :-)Groetjes
Beste Tiziana en JiliIk heb het jurkje voor mijn groot bruidsmeisje ontvangen! Eerst dacht ik "what the fuck is dat??" :p Ik deed de zak open en ik zag echt iets waarvan ik dacht: "wat hebben we gedaaaaan???" maar blijkbaar was het binnenstebuiten getrokken (gelukkig) .Nadat ik het dan naar de juiste zijde getrokken had was het echt heel mooi.Er zat wel een geurtje aan ... Maar ik had het even buiten gehangen en hier binnen nog wat uit de kast laten verluchten en dan rook het toch normaal Mijn bruidsmeisje heeft het aangehad en ze staat er beeldig mee!! De maten waren perfect (een beetje te lang voor haar want ze is een klein fijntje) maar dat kunnen we probleemloos oplossen.Hopelijk valt jullie bestelling ook mee!GroetjesKatrien
Mmm jullie raden het dus af, ik heb er hele mooie schoenen gevonden :http://www.gogogu.nl/hoge-hakken-trouwschoenen-bruidsschoenen-bruidsmeisje-schoenen-kleding-schoenen-witte-bruiloft-schoenenIk zou ze dus echt graag willen, maarja.. Ben een beetje bang, en als er dan nog veel extra onverwachte kosten bijkomen...Weten jullie misschien waar er ergens zo'n schoenen zijn te vinden?
Ik heb een tijdje geleden een jurk besteld bij Gogogu en 3 weken later werd hij geleverd. Het ziet er precies uit zoals op de foto's en ook de maat is perfect. Ik had op voorhand goede en slechte commentaren gelezen over de site, maar bij mij is alles gelukkig vlekkeloos verlopen. (Op m'n profielfoto zie je het kleedje.)Groetjes
Ik heb ook een trouwjurk, schoenen en juwelen besteld via de site. Ik mailde naar hun gmail omdat ik ergens een foute maat heb doorgegeven, maar ik krijg helemaal geen antwoord! En een telefoonnummer vind ik ook nergens.. grrrr...