Terug naar overzicht
Mooi!!
Hoi, Heb er ook al naar zitten kijken, super mooi!Maar ben beetje bang om dat via internet te bestellen.Laat je mij weten of het pakje goed is aangekomen?Nog veel succes met de voorbereidingen! Grtjes.
Hey Tine,Onze fotograaf Jef Celen heeft een reportage maakt van een bruidje die die band aan had, je kan die op internet bekijken!groetjes
Heel leuk!! weet je al wat je met je haar zult doen verder?
@Benita, ik heb de hoofdband vorige week al aangekregen. Snelle service en letterlijk en figuurlijk een schitterende hoofdband.Verder weet ik nog niet echt wat ik met mijn haar wil doen. Ik heb al wel foto's bekeken en vind zelf een lage losse knot wel mooi.
Hoi Tine bedankt om het te laten weten! Het is inderdaad super mooi, met een lage knot en zo niet te stijf opgestoken is ook mooi e. Ikzelf heb kort haar maar wil toch iets in m'n haar hebben, zo is het toch wat feestelijker. Vallen de verzendkosten wat mee?Het begint voor jou te korten he.Nog veel succes met de voorbereidingen!
Benita,Het totaalbedrag was 84dollar incl verzending. Heb de band daarjuist nog eens bekeken en ik vind hem nog steeds heel mooi.Het begint inderdaad op te korten en ik begin wat zenuwachtig te worden want er staat nog zoveel op de planning.Voor jou ook nog veel succes!!Groetjes Tine