Terug naar overzicht
Dit ga ik ook mee opvolgen. Heb er ook nog nodig.Mijn verloofde en ik hebben nog geen idee welke we gaan nemen.We gaan wel voor Nederlandstalig.Hopelijk zijn er bruidjes en/of bruidegommen die ons inspiratie kunnen bezorgen
Je hebt een aantal bekende mensen die instrumentale nummers brengen, ook moderne dingen. Bv. Richard Clayderman. Hij heeft een aantal dooddoeners die heel veel gekozen worden bv. ballade pour Adeline maar hij brengt bv. ook de nummers van Abba op piano.Wij gaan ballade pour Adeline ws gebruiken voor tijdens de communie. Voor de binnenkomst kan je ook supertraditioneel gaan voor de bruidsmars van Wagner. Zelf heb ik gekozen voor een instrumentale versie van het Ave Maria maar ik moet er nog een mooie weten te vinden, nu er is normaal gezien keuze genoeg hoor.
de meeste liedjes dat je graag hoort of die betekenis hebben kun je ook in instrumentale versie krijgen miss een idee ik heb met de feestdagen weer naar 1 van mijn superfeestdagen films gekeken jaja sissi trilogy i love it miss durf ik wel op deze binnen komen http://www.youtube.com/watch?v=M4FOvB5lanA&list=PLA...