Terug naar overzicht
Hey Titia!Ga eens kijken op www.caractere.be Zij bieden dergelijke dingen aan. Veel plezier!Rebecca
HeyHeb geen ervaring met een fly en drive door Toscane...Maar door je post kwam er bij mij wel een mooie herinnering boven... :)Vorig jaar heeft mijn verloofde mij verrast met een citytrip naar Siena, da's ook in Toscane.Ik was helemaal zot van het stadje, 5 jaar geleden heb ik mijn dochter ook Sienna genoemd :)En ik ben er tijdens ons tripje ook ten huwelijk gevraagd...superromantisch dus! :)Ik kan je dus alleen maar aanmoedigen om er heen te gaan, we hebben maar liefst 2 uur op een 'boemeltreintje' gezeten om van de luchthaven naar Siena te gaan en zelfs dat was de max...wat een uitzicht in Toscane!Echt de moeite hoor......Liefs..
OOOOH het is daar echt fantastisch!! Superromantisch, lekker eten, gezellig kuieren, ...Check zeker de brochures van Caractere, Transeurope, Pegase en ev. Jetair/Thomas Cook. Vaak krijg je in veel hotels ook een nacht gratis. Zeker niet over twijfelen, is echt superleuk!! X