Nu Online
Momenteel zijn er 732 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis Italië

4-1-2012 20:07:33
Hallo mede bruidjes

Wij zouden graag voor onze huwelijksreis een fly en drive doen door Toscane. Gezellig romantisch.

Heeft iemand hier ervaring mee? En waar hebben jullie dit geboekt?

Bedankt voor de tips!!!
Groetjes, Titia

Titia
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 785

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-1-2012 22:24:56

Hey Titia!
Ga eens kijken op www.caractere.be Zij bieden dergelijke dingen aan.
Veel plezier!
Rebecca

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik5-1-2012 9:26:36

Hey

Heb geen ervaring met een fly en drive door Toscane...
Maar door je post kwam er bij mij wel een mooie herinnering boven... :)

Vorig jaar heeft mijn verloofde mij verrast met een citytrip naar Siena, da's ook in Toscane.
Ik was helemaal zot van het stadje, 5 jaar geleden heb ik mijn dochter ook Sienna genoemd :)

En ik ben er tijdens ons tripje ook ten huwelijk gevraagd...superromantisch dus! :)
Ik kan je dus alleen maar aanmoedigen om er heen te gaan, we hebben maar liefst 2 uur op een 'boemeltreintje' gezeten om van de luchthaven naar Siena te gaan en zelfs dat was de max...wat een uitzicht in Toscane!

Echt de moeite hoor......

Liefs..

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik5-1-2012 11:15:28

OOOOH het is daar echt fantastisch!! Superromantisch, lekker eten, gezellig kuieren, ...
Check zeker de brochures van Caractere, Transeurope, Pegase en ev. Jetair/Thomas Cook. Vaak krijg je in veel hotels ook een nacht gratis. Zeker niet over twijfelen, is echt superleuk!! X

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums