Nu Online
Momenteel zijn er 394 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alternatief voor schildersezeltjes

6-1-2012 7:20:17
Voor de tafelaanduiding zijn wij op zoek gegaan naar iets dat een groot A4-papier zou kunnen recht houden. Op het forum heb ik opgemerkt dat de meesten voor schildersezeltjes kiezen om de tafelnummers of foto's op te stellen. Wel leuk, maar wij wouden toch nog iets anders ;-)
En na enig zoekwerk hebben wij toch onze zin gevonden http://www.raekpromotions.nl/no-brand-pageup-original-crystal-1361502.html Het past volledig bij onze themakleur (ook verkrijgbaar in andere kleuren), en ze hebben ze ook in een hele lieve miniversie http://www.raekpromotions.nl/no-brand-i-pad-handschoenen-1361504.html
Let we op, want de prijzen op deze site zijn exclusief btw en transportkosten. Maar zelfs met deze kosten erbij komt het nog veel goedkoper uit dan in de winkel (Ava en Club).
Ik denk wel dat ik ze ga bestellen. En na de trouw kunnen ze gerust nog gebruikt worden (op het werk en thuis).
Ik wou deze site toch even met jullie delen :-)

Evelien
25-2-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 573

Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik6-1-2012 15:09:42

Dit ga ik mee opvolgen.
Ik ben ook nog opzoek naar een leuk idee voor de tafelaanduiding.

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik8-1-2012 9:06:44

Of een gewone fotokader die je recht zet (al dan niet modern, in leuk kleurtje, funky achtergrondje,...)
vb ikea, casa, ...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...