TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Emy
30-6-2012
|
6-1-2012 16:43:08
Hey Tiziana ik zou er niet te droevig om zijn. Ik heb ook 2 winkels moeten doen om 'hét' kleed te vinden. En het was eentje dat ik totaal niet had zien aankomen ;o)
Er was wel degelijk die klik van 'dit is HET kleedje', en de prijs viel gelukkig ook nog mee (hoewel mama betaalt, lucky me!).
Maar als ik jou was, zou ik gewoon verder blijven zoeken, je vindt heus wel iets! vooral passen, passen, passen en luisteren naar de verkoopsters, ze kennen hun vak. pas gerust ook dingen die je op de kapstok niet zo mooi vindt, eens je ze aanhebt zijn ze vaak helemaal anders dan je gedacht had.
Je moet je dus niet onder druk laten zetten door verkoopsters om een bepaalde jurk te kopen, maar pas ze toch maar eens, je weet nooit...
Veel success nog in de zoektocht!!! Dat komt wel in orde hoor...
|
|
Sofie
|
6-1-2012 16:47:28
Blijven zoeken! Ik heb 5 winkels gedaan en uiteindelijk een kleed gekocht dat ik in winkel 2 had gepast. Je vindt het wel... Ik zou me alleen niet te fel fixeren op wat je in de boekjes ziet. Een kleed moet je nog altijd aan hebben om te zien hoe het je staat!
Succes!
|
|
Nele
30-7-2011
|
6-1-2012 16:52:31
Hoi Tiziana, Geen paniek. Probeer zoveel mogelijk leuke kleedjes uit, want een kleed dat er mooi uitziet op foto is vaak helemaal anders als je het aan hebt. Ik ben zelf in 6 verschillende winkels gaan passen en heb uiteindelijk mijn kleed bij Issa-Moda ( www.issa-moda.be ) gekocht. Ik kan die winkel enorm aanraden omdat ze een voortreffelijke service leveren. Ook benaderen ze je anders dan in andere winkels doordat ze eerst vragen naar je stijl, je concept van huwelijksfeest, wat je mooi vindt en dan halen ze binnen je budget zelf enkele kleedjes voor je. Voor mij waren die gewoon perfect! Ik ben erna nog in andere winkels gaan passen maar ben uiteindelijk terug op dat kleed terecht gekomen. Ze zijn echt bijzonder vriendelijk, hebben kennis van zaken en een eigen ontwerpster in huis. Je kan er kleedjes vinden in alle budgetklassen. Een echte aanrader dus! Probeer nog wat rustig rond te kijken, uit te proberen en dan kom je er vanzelf wel achter. Geniet er vooral van! Groetjes, Nele
|
|
Jontje
20-7-2012
|
6-1-2012 18:39:28
Bij de eerste winkel dat ik ging had ik ook bij geen enkel kleed het wauw gevoel, er was er eentje van ja dat kan er door maar meer ook niet.
Daarom mijn tweede afspraak gemaakt bij Koonings in Deurne (NL) omdat ze daar super veel merken hebben hangen en ik dacht van als ik daar niet vind, het nergens zou vinden.
Dus ik al de moed bijeengeraapt en naar daar, en oh jawel het laatste kleed dat ze uit het rek haalde, wist ik onmiddellijk van dat het dat was. Heb er meer dan 10 mogen passen maar het bleef bij dat ene kleed.
Je zal je kleed dus zeker wel vinden. Maar ik ken je gevoel, ik had dit na mijn eerste zoektocht ook bij Le Chapeau. En nu heb ik mijn droomkleed, maar nu besef ik wel dat ik nooit meer in mijn leven nog een zoektocht voor een trouwkleed zal doen (en dat is soms ook wel om verdrietig van te worden, want eenmaal je je keus vind is het zo leuk om te doen :-) )
groetjes
|
|
Roosje
23-6-2012
|
6-1-2012 18:48:48
Hoi, Bij mij heeft het ook even geduurd: eerst vond ik er geen, toen kon ik niet kiezen tussen 2 kleedjes. Uiteindelijk heb ik beslist, na 6 bruidswinkels gedaan te hebben. Ik ben ook bij Issa Moda geweest.. Inderdaad zeer goede service, maar het kleed dat ik wou heb ik in een andere winkel voor 550 euro goedkoper gevonden!! (het gaat weliswaar om een zeer duur kleed). Mijn zal dus van La Sposa in Roeselare komen. Veel succes met de zoektocht. Groeten
|
|
Sanne
11-8-2012
|
6-1-2012 20:42:50
Edison zei altijd: elke keer dat er iets mislukt heb ik iets geleerd: hoe het niet moet. De volgende keer zal dat helpen om wel succes te hebben. Alles komt dik in orde! Rome is ook niet in ene dag gebouwd (allez dat zei die van de Da vinci code toch maar daar schijnen wel meer dingen ni just te zijn).
|
|
Tiziana
18-8-2012
|
6-1-2012 23:18:31
Hoi meiden,
Bedankt voor jullie reacties. Het helpt me wel :) Ik ben inderdaad als eerste bij Issa Moda geweest, en inderdaad, de service daar is uitstekend! SUPERvriendelijk! Daarom ook waarschijnlijk dat het contrast met vandaag zo groot was. Ik ben ook absoluut te vinden voor de La Sposa stijl, dus misschien dat ik dan ook naar Roeselare moet als in Le Chapeau morgen niets vind.. Afwachten he :) @ Roosje: mag ik vragen welk merk het is geworden waar er zo een groot prijsverschil op zat?
Groetjes !
|
|
tima
8-9-2012
|
7-1-2012 0:21:04
know the feeling uiteindelijk is het bij mij een kleed geworden uit winkel 6 was er zo zeker van dat ik het kleed bij lasposa (nr5) ging vinden en zat toch een beetje in de put toen ik met lege handen buiten ging gewoon geen klik met de verkoopster had een volledig andere visie dan ik dan maar naar aalst gegaan en daar mijn jurk gevonden
|
|
Ylenia
18-8-2012
|
7-1-2012 10:50:21
Hej, Gewoon wachten op het wauw-gevoel! Want het is echt waar hoor: je weet het wanneer je hét kleed aanhebt! Traantjes in de ogen, niet kunnen stoppen met lachen, een mama in zwijm, een papa die op zijn tanden moet bijten om zijn emoties te verbergen en een opmerking van een ander bruidje: "Waaauw.... Je bent net een prinses..." Ik ben waarschijnlijk één van de weinigen die kleedje nr. 1 uit winkel nr. 1 heeft gekozen... (thihi!) En het was eigenlijk een trouwjurk die ik op foto niet zo ongelooflijk mooi vond! Toch andere kleedjes gepast en telkens opnieuw haalde de nr. 1 het van de andere :)
De eerste winkel die ik bezocht was Pierre-Yves in Aalst en ik vind dat ze daar heel zorgzaam met de jurken omgaan, zeer aangenaam! Ik heb nog andere jurken gepast maar die dag al beslist. Mama, mijn beste vriendin en ik natuurlijk met een bang hartje naar de twee volgende afspraken de twee zaterdagen erna :p Maar ik had geen enkele keer de tranen in mijn ogen zoals bij die andere jurk...
Ik kan niet wachten tot mijn eerste pas in maart!
Heel veel succes! Geniet er vooral van!
Liefs,
Ylenia
|
|
inge
15-9-2012
|
7-1-2012 13:38:59
Ylenia,
ik heb één winkel gedaan, 5 kleedjes gepast in het totaal, nr twee was direkt wow, moest de winkeldame me niet hebben gezegd, ge moet er nog enkele passen, had ik het waarschijnlijk niet gedaan. Maar voor één keer dat we zo'n kleedjes kunnen passen moeten we ervan profiteren. Ik heb het meteen besteld en geen enkele andere winkel meer gedaan. En ik ben nog steeds heel tevreden en overtuigd. En inderdaad traantjes bij de mama, dat zegt ook wel iets. groetjes
|
|
Sandra
7-9-2012
|
7-1-2012 18:32:40
Hey!
Blijven passen zou ik zeggen...het is zo leuk! Ik ben blij dat ik 2 winkels op 1 dag heb gedaan...heb in totaal een 20-tal kleedjes gepast en kleedje nr 2 in winkel 2 is het geworden...een heel andere stijl dan ik voor ogen had trouwens! Dus blijven passen en genieten :-)!
groetjes
|
|
ellen
14-4-2012
|
9-1-2012 17:47:11
Hey,
Zelf heb ik nooit het super waaw gevoel gehad.... en heb toch wel wat winkel gedaan....
maar door men jurk enkele keren terug te hebben gepast is het verbetert... Mijn mama en zus vonden het me geweldig staan en de jurk had alles wat ik zelf mooi vind aan een jurk... Ben zelf wel niet snel tevreden en hou ook helemaal niet zo van kledij voor mezelf kopen... (hier geen traantjes) terwijl ik wel een emotioneel meisje ben...
Dus zal denk ik een beetje persoonlijk zijn.
Veel groetjes Ellen
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|