Terug naar overzicht
hey an,Wij werken ook maar met 1 uitnodiging voor iedereen die naar de kerk en de feest mogen komen! diegene die er de hele dag bij moeten zijn, laat ik hun zelf beslissen! ik steek er wel kleine aparte kaartjes bij! ook voor de dresscode zodat iedereen weet wat ze moeten dragen.groetjes jana
In principe kan het nog altijd allebei. Met 3 verschillende uitnodigingen: zoals jullie van plan waren en dan de informatie van de kerk erbij. Met 1 uitnodiging en vaste kaartjes: daar de informatie op zetten die voor iedereen is (dus in ieder geval van de kerk) en de rest op de kaartjes. Hoe laat de plechtigheid op het gemeentehuis zal zijn, zet je dan gewoon alleen op het kaartje van de suite. Ik zou een beetje kijken naar hoeveel informatie er verschillend is en hoeveel bij iedereen hetzelfde. Het beste lijkt mij als het grootste deel op de uitnodiging zelf staat, dus als er maar weinig verschillend is, zou ik met losse kaartjes werken. Als het meeste verschillend is, zou ik kiezen voor verschillende uitnodigingen (die dan voor een deel hetzelfde zijn), omdat je anders misschien te veel informatie krijgt op het losse kaartje en maar weinig op de uitnodiging zelf. Wij hadden trouwens 1 vaste uitnodiging, aangevuld met losse kaartjes voor de mensen die de hele dag uitgenodigd waren (verder was er niks verschillend).
Heyhey,Bij ons mag iedereen naar de wet en de kerk komen maar ik verwacht dat de meesten enkel naar de kerk zullen komen :-). Wij hebben gewerkt met 1 uitnodiging met vermelding van wet en kerk en dan aparte kaartjes voor de receptie, avondfeest en suite en aparte kaartjes voor de cadeautip :-).In jouw geval kan je gerust op de uitnodiging bvb enkel de kerk en ev een cadeautip vermelden en dan ook met aparte kaartjes werken voor receptie, avondfeest en suite :-).Groetjes!Evelien