Nu Online
Momenteel zijn er 579 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hulp met gastenboek

8-1-2012 23:27:18
Hellow,
Ik zit met een vraagje ivm het gastenboek...
Ben nu al 2weken aan het piekeren wat ik wil doen met het gastenboek.
Al uren gegoogled maar kom er maar niet uit :-) te veel mogelijkheden gezien?? :-)
Ik had al gedacht: een gewoon gastenboek, wensboom, mini envelopjes, fotoboek van ons, zo boekje met allemaal vraagjes over ons in... maar kom er maar niet uit..
Een gewoon gastenboek vind ik maar 'gewoon' en zo van die vraagjes vind ik wel leuk maar is zo verplichtend en ook wat als ze het niet allemaal invullen hé...
Maar nu vond ik op het forum deze post terug:
Het idee van Kim met een kadertje en daarop een tekst en vraagjes lijkt me een goede oplossing voor mijn 'probleem'.
Kennen jullie leuke tekstjes voor mensen aan te geven dat ze iets in het gastenboek 'moeten'/ mogen schrijven.
Suggesties??
:-)
Groetjes
An

An
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 620

maika
3-8-2012
 Meld misbruik9-1-2012 9:45:40

Hallo

Ik gebruik een gewoon gastenboek en een boek met vraagjes in over ons
Zo kunnen mensen die echt persoonlijke dingen willen opschrijven of niet van de vraagjes houden toch iets in het andere boek schrijven
Ik ga dit bij mijn speech vermelden dat er twee zijn en als ik zie dat het niet echt vlot vraag ik even aan iemand om er mee rond te gaan aan tafel

Ik moet daar nog even over nadenken

Succes

Heidi
1-12-2012
 Meld misbruik10-1-2012 17:11:26

Hoi

Misschien een leuk alternatief: ik ben ooit op een feest geweest waar het koppel ipv een gastenboek een mooie houten tuinbank had staan. Iedereen kon daar dan met alcoholstift iets opschrijven.
Nadien hebben ze er een transparante laag over gezet zodat de tekstjes bewaard blijven en die bank staat nu in hun tuin.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...