Terug naar overzicht
Wij gaan waarschijnlijk met verschillende bloemen werken.
we zijn verloofd in Mexico ... en nemen als tafelthema's ofwel de uitstappen die we daar hebben gemaakt ofwel met de verschillende landen om er naartoe te reizen. waarschijnlijk gaan we wel voor die uitstappen! x
Mijn vriend is patissier en daarom zal hij harten chocolade maken en dan met verschillende kleuren.
hey an,hoe doe je dat dan exact met die bloemen want wij hadden ook zoiets in gedachten, maar weten nog niet goed wat
Hallo,Superleuk idee van de bloemen. Ben ook heel benieuwd hoe je dat gaat aanpakken.Een geluk dat ik toevallig je berichtje lees, hieraan had ik nog niet gedachtGroetjes Sofie
er is zoveel om aan te denken he
We houden het heel eenvoudig: we hebben een zestal tafels en aan het einde van de receptie krijgt iedereen de bloem van zijn tafel. Op elke tafel zal dan een vaas staan met een afbeelding van de bloem (hoe we dit precies gaan doen weten we nog niet). Je hebt dan ineens tafeldecoratie (de zaal had kaarsen voorgesteld, maar ben absoluut tegen kaarsen op een tafel) en achteraf kan iedereen de bloem mee naar huis nemen.
Wij hadden musical-films...iedereen kreeg een cinematicket bij binnenkomst. Op de moment om aan tafel te gaan speelde de dj een bekend liedje uit de film en ging iedereen al dansend op zoek naar zijn/haar tafel.Bij vrienden zag ik ook andere dingen: - grote bokaal snoep op tafel, bij binnenkomst kregen ze een snoepje, in de loop van de avond/nacht werden de potten snoep van tafels gewisseld...was heel tof!- puzzel laten maken van een foto, bij binnenkomst krijgt iedereen 1 of meerdere puzzelstukjes, als iedereen aan tafel zit worden de puzzelstukjes terug 1 foto.Succes nog met de voorbereidingen en geniet van jullie dag, het is geweldig!
van die puzzelstukken lijkt mij wel fantastisch! je brengt me op ideetjes :)
Dag Stefanie, Bij ons ook heel eenvoudig.Wij hebben 6 tafels en werken met de 6 kleuren van de m&m's omdat we beide nogal verslaafd zijn aan deze snoepjes :) We hebben organzazakjes in de 6 kleuren en die gaan we vullen met m&m's.Dit mag iedereen dan ook mee naar huis nemen.Groetjes en nog veel succes!
Wij gebruiken onze koosnaampjes als tafelnamen :)
Wij gaan wrs smaken van jenevers nemen en op elke tafel dan ook een fles jenever zetten... njammie :-)